wtorek, 11 maja 2021

Cykl Językowo #27. Magazyn English Matters- czy nadal utrzymuje tak wysoki poziom i rożnorodność tematyczną ?

 

Drodzy Czytelnicy. Dziś w cyklu Językowo będzie bardzo krótko. Chciałabym jedynie zapytać Was o pewien dwumiesięcznik do nauki języka angielskiego. Chodzi o English Matters od wydawnictwa Colorful Media. Współpracę recenzencką z tym wydawcą zakończyłam już kilka dobrych lat temu. Ostatnim wydaniem specjalnym jakie czytałam było to zatytułowane Focus on Speaking i pochodziło z 2018 roku.

 

źródło

Natomiast jeśli chodzi o wydanie standardowe to ostatnie z jakim się zetknęłam miało numer 71 i  także pochodziło z roku 2018.

 


 źródło 

Od tamtego momentu nie kupiłam ani jednego wydania. Teraz zastanawiam się czy tego nie zmienić stąd moje pytanie głównie do osób, które ten magazyn nadal czytają lub natknęły się na opinie o jego najnowszych odsłonach. Czy English Matters nadal utrzymuje wysoki poziom, różnorodność tematyczną i jest wart tego, aby ponownie do niego zajrzeć ? 

Zauważyłam, że ze strony wydawnictwa nadal można pobierać listę słówek i materiały dodatkowe z poszczególnych numerów. Czy ktoś z Was korzysta z tej możliwości nawet nie kupując konkretnego wydania czy to standardowego czy specjalnego ?   

Na koniec pytanie o archiwalne wydania specjalne. Wiem, że kilka z nich między innymi te o słownictwie, czy USA wciąż są dostępne  na rynku. Co o nich sądzicie? 

 

źródło

 

 źródło

Może chcecie mi polecić inne wydania specjalne ? Np te o Kalifornii, Irlandii, Szkocji, metodach nauki języka bądź Świętach ? Które z wymienionych znacie, bo sami w przeszłości je recenzowaliście ? Pełną listę wydań specjalnych znajdziecie tutaj  zaś standardowych tutaj

Zapraszam do dyskusji licząc na konkretne, niezwykle dla mnie cenne podpowiedzi. 

Udanego dnia. Anne 18.

10 komentarzy:

  1. Miałam tylko czasopisma do rosyjskiego z tej firmy, ale dawno nie kupowałam nowych, więc nie wiem jak z poziomem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, w ogóle nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie pomogę, poniewaz nigdy nie czytałam tego magazynu, ale pamiętam jak niektórzy na potęgę się w tym zaczytywali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie kupowałam żadnych obcojęzycznych magazynów, gdyż wolę bardziej tradycyjne formy uczenia się języków obcych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupowałam coś podobnego gdy przygotowywałam się do matury. Jestem ciekawa jak wygląda to wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nic nie mogę Ci polecić, ale zaskoczyłaś mnie ilością tego rodzaju magazynów

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno już odeszłam od tego typu publikacji, a kiedyś chętnie do nich zaglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubiłam w nich szperać w poszukiwaniu nieznanych mi słówek, a zwłaszcza zwrotów, świetny trening znajomości języka.

      Usuń
    2. Dlaczego przestałaś z nich korzystać ?

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam do czynienia z angielską wersją tego magazynu, więc nie wiem na jakim jest poziomie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.