czwartek, 21 stycznia 2021

Kultura w pandemii - znacie jakieś nowe miejsca w sieci, gdzie można ją znaleźć ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie o kulturze w sieci. Nie mam jednak na myśli ministeralnego programu wsparcia kultury w pandemii. Chodzi mi o nowe miejsca w sieci, w których można znaleźć ciekawe treści o tematyce kulturalnej. 

Jest Youtube, są platformy takie jak VOD, Netflix, ale czy znacie jeszcze jakieś inne miejsca ? 


 

 

 

 

 

 

 źródło

Jeśli tak to dajcie znać. Chętnie tam zajrzę. Pod tym postem możecie polecać też ciekawe kanały na Youtube o tematyce literackiej, spektakle teatralne dostępne w Internecie czy wartościowe polskie i zagraniczne filmy, które można znaleźć w serwisie Netflix. 

Najbardziej interesują mnie komedie, komedie romantyczne i dramaty. Może podrzucicie mi jakiś tytuł ? Warto się wzajemnie inspirować . 

Udanego dnia. Anne 18. 


6 komentarzy:

  1. Sama desperacko poszukuję tego typu rozrywki, choć ja bardziej idę w thrillery i kryminały, ale mam wrażenie, że w tym przepastnym, osławionym Netflixie ciężko znaleźć wartościowe treści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tam wartościowe treści tylko, że większość lżejszych produkcji, które mnie tam interesowały już obejrzałam. Na dramaty muszę mieć odpowiedni nastrój, a na kilka premier nadal czekam. Być może coś wartościowego przeoczyłam stąd pytanie do czytelników.

      Usuń
  2. Niektóre teatry transmitują online spektakle. Ostatnio z synem oglądałam Dziadka do Orzechów - świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam możliwości i czasu na to, żeby szukać innych. To co oferują te opisane przez ciebie bardzo mi wystarczają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam żadnej innej platformy, choć też mam co najmniej dwa seriale, których akurat nie ma na tych kanałach, które wymieniłaś i nie mogę ich obejrzeć ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnych ciekawych kanałów w sieci, bo sporadycznie siedzę przy komputerze. Po prostu ostatnio za dużo mam innych przyziemnych obowiązków, dlatego inne przyjemności muszą na razie pójść w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.