poniedziałek, 11 stycznia 2021

Blogosfera - miejsce, które chociaż się zmienia to się rozrasta. Czy to prawda ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie bardzo krótko. Od kilku dobrych lat blogosfera mocno się zmienia. Wielu blogerów przenosi swoją aktywność do serwisu Youtube lub bardziej niż na prowadzeniu bloga skupia się na działalności w mediach społecznościowych. Ja jestem trochę staromodna i nie posiadam kont bloga w tychże mediach  i nie zamierzam tego zmieniać. Od prawie dekady mam bloga i właśnie o blogi chciałam Was dziś zapytać. 

źródło

Nie śledzę już tak mocno blogosfery, więc zadam Wam jedno krótkie pytanie: Czy w latach 2018-2020 powstały jakieś wartościowe blogi/ strony/grupy na Facebooku na, które warto zwrócić uwagę? Jeśli tak to napiszcie o tym w komentarzu. 

Najbardziej interesuje mnie tematyka kulturalna i edukacyjna ale tak naprawdę każda oprócz modowej, fotograficznej,  kulinarnej i podróżniczej jest dla mnie ciekawa. Tak więc klawiatury w dłoń i do dzieła. 

Liczę na prawdziwą blogową burzę mózgów.  Być może razem stworzymy Wielką Bazę Nowych Miejsc w Blogosferze i w Mediach Społecznościowych ? 

 Udanego dnia. Anne 18. 




 

8 komentarzy:

  1. Są wartościowe, ale większość przenosi się do YT czy TikToka, video zdecydowanie wypiera czytanie. Tak samo podcasty. Ja osobiście również wybieram słuchanie, niż czytanie, bo podczas słuchania mogę robić inne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeraża mnie odchodzenie od pisania na rzecz gadania bzdur na IG. Wolę czytać przemyślane teksty, które ktoś dobrze przygotował niż słuchać wynurzeń znad zupy. Tych pierwszych jest jednak ostatnio zdecydowanie za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę przeczytać wartościowy tekst niż słuchać w sumie momentami nie wiadomo czego i o niczym...

      Usuń
  3. Ja mam konto na IG i FB, ale i tak najbardziej kocham publikować na blogu :) Tutaj najlepiej się pisze i czyta recenzje.
    Nie nagrywam nic, ale na IG sporo fajnych postów pokazuję, których na blogu nie ma, ale to wynika z innego charakteru IG.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasy się zmieniają. Zauważyłam, że teraz popularność zdobywa youtub niż blogi. Ludzie wolą oglądać i słuchać niż czytać.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poznałam już dawno nowych i wartościowych blogowy, które powstały niedawno. Śledzę blogi od lat ale większość przenosi się na IG

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Myślę, że można znaleźć wartościowe miejsca w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. To wszystko zależy od tego na czym komu zależy. Mnie pociąga bardziej tradycyjny charakter bloga i taki tworzę.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.