środa, 12 sierpnia 2020

Kącik blogowy #25. O blogowych doświadczeniach słów kilka

Drodzy Czytelnicy. W dzisiejszej odsłonie kącika blogowego napiszę kilka słów o swoich blogowych doświadczeniach.  Blogowanie nauczyło mnie pokory, pozwoliło poprawić swoje pisarskie umiejętności, pokazało  wiele blasków, ale i cieni publikowania swoich tekstów w Internecie. 

Przez prawie dziewięć lat na obu swoich blogach opublikowałam prawie tysiąc rozmaitych tekstów. Zaczynając od recenzji, poprzez wywiady,  na artykułach kończąc. Po czasie wiem, że są wśród nich teksty, które mogłam bardziej dopracować,  a nawet takie, których nie powinnam publikować. 

Jest mnóstwo fantastycznych projektów, wpisów, które stworzyłam wspólnie z czytelnikami. Są też pomysły, które nigdy nie zostały zrealizowane. Być może do części z nich wrócę w kolejnych latach blogowania.   Gdybym teraz rozpoczynała pisanie bloga pewne rzeczy zrobiłabym inaczej, lepiej, ale jak mówi powiedzenie Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Z każdej blogowej porażki i błędu można wyciągnąć jakąś lekcję, wskazówkę na przyszłość. Nie ma rzeczy, której bym jakoś mocno żałowała. Cieszę się, że przez te lata pozostałam w blogowaniu sobą i  nie pozwoliłam nikomu zmienić ani siebie, mojego stylu pisania ani pomysłu na blog. 

Plany na kolejne miesiące i lata blogowania mam, ale wolę zostawić je dla siebie, aby nikogo nie zawieść ani nie rozczarować.

Czy Wy Drodzy Czytelnicy robicie czasem coś w rodzaju blogowych podsumowań ? Czy są rzeczy, których z perspektywy lat żałujecie, coś co zrobilibyście zupełnie inaczej ? Stawiacie sobie  konkretne blogowe cele ? 

Udanego dnia. Anne 18.  






11 komentarzy:

  1. Blogowe podsumowania robię rzadko, ale blogowanie, tak jak ciebie, nauczyło mnie pokory i systematyczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam takiego podsumowania, no ale Twoje osiągnięcia są imponujące, a moje wyglądałyby śmiesznie - parę fandicków 15 lat temu, dwa pamiętniki 15-10 lat temu, fotoblog, potem długo, długo nic (a ile mogłabym osiągnąć w tym czasie! XD) no i teraz dopiero założyłam bloga, przy którym, mam nadzieję, już wytrwam dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamierzam zrobić w przyszłym roku podsumowanie 10 lat bloga. Nauczyłam się przez ten czas wiele, bardzo wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też w przyszłym roku stuknie 10 lat. Tegoroczny post rocznicowy, będzie, ale dopiero w październiku.

      Usuń
  4. Rzadko robię blogowe podsumowania, ale może to zmienię.☀️☀️☀️

    OdpowiedzUsuń
  5. Bloguję od niedawna, wiec jeszcze nie robiłam żadnego podsumowania bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie mam swoje blogowe cele i skrupulatnie do nich dążę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne podsumowanie i wyciągnięte wnioski. Mój pierwszy blog, gdyby istniał dziś świętowałby jakieś 18 urodziny. Był założony na WP :)
    Obecny blog liczy 1,5 roku i jeszcze nie robiłam na nim szczegółowego lub ogólnego jako takiego podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie robię porządki na blogu i poprawiam stare teksty. Trochę czasu to zajmuje, bo też się sporo tego nazbierało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie robiłam takiego podsumowania. Dla mnie to hobby, oderwanie się od codzienności. Życzę Ci realizacji planów blogowych. Niech Ci to sprawia radość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie robiłam i nie robię żadnych blogowych podsumować. Po prostu jakoś nie lubię patrzeć wstecz, tylko skupiam się na tym, co tu i teraz.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.