wtorek, 18 sierpnia 2020

Wakacyjne kulturalne kąski- co ciekawego teraz czytacie, oglądacie, czego słuchacie ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś przychodzę do Was z pytaniem o to co ciekawego czytacie, oglądacie bądź czego słuchacie w okresie wakacyjnym ? 

Ja w ostatnich dniach obejrzałam film, który już od dawna chciałam zobaczyć. Narodziny Gwiazdy ze świetną rolą Lady Gagi i kapitalną muzyką mogę Wam z czystym sumieniem polecić.   Jeśli chodzi, o książkę to gorąco polecam Idealny rok - przejmująca i wzruszająca powieść w klimacie Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes.

Sporo ostatnio czytam, oglądam, słucham, odkrywam kolejne zakątki serwisu Youtube. Jednak więcej o tym napiszę innym razem. 

Co Wy Drodzy Czytelnicy możecie mi polecić jeśli chodzi o książki, filmy, muzykę. Co ciekawego ostatnio czytaliście/ oglądaliście ?

Udanego dnia. Anne 18.



2 komentarze:

  1. Ja ostatnio czytam kryminały Mroza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na YT zupełnie nie mam czasu, prędzej na film się skuszę, choć ostatnio tylko książki wypełniają mi czas. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.