środa, 3 czerwca 2020

Kącik blogowy #21 Książki o blogowaniu

Drodzy Czytelnicy. Dziś w kąciku blogowym pojawi się temat książek. Książek o  blogowaniu. Zastanawiałam się ostatnio czy takie publikacje w ogóle już powstały i czy są potrzebne. Skoro  na rynku pojawia się tyle poradników dotyczących różnych kwestii to jestem ciekawa  czy są też te dotyczące blogowania.  Czy chętnie przeczytalibyście  coś w rodzaju "poradnika dla blogera"?

źródło

Przyznam Wam szczerze, że nie słyszałam jeszcze o żadnym poradniku dla blogerów i nie wiem czy bym taki poradnik przeczytała. Nie słyszałam też aby jakiś bloger lub blogerka napisał książkę.  A czy Wy Drodzy Czytelnicy czytaliście książkę, którą napisał bloger lub blogerka ? 

Udanego dnia. Anne 18.


5 komentarzy:

  1. Taki poradnik mógłby być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam kilka książek blogerów i już więcej nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię podczytywać artykuły, ale przez książkę raczej bym nie przebrnęła, wolałabym w tym czasie przeczytać coś innego. A poradników o blogowaniu kilka napotkałam, ale się na nie nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, czytałam, nawet parę, ale wszystko zależy od tego, o czym się pisze i czy ktoś ma do tego dar

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie słyszałam o żadnym poradniku dla blogerów, ale jeśli chodzi o powieści napisanych przez blogerów, to miałam przyjemność kilka przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.