wtorek, 9 czerwca 2020

5 książek, które chciałabym przeczytać, ale... czy warto ?

Drogi Czytelniku. Nie od dziś wiadomo, że o istnieniu wielu książek można się dowiedzieć przez zupełny przypadek. Czy to przeglądając blogi i portale o tematyce literackiej czy nawet zaglądając na różne kanały w serwisie Youtube.  Ostatnio natrafiłam na pięć książek, które wydały mi się interesujące.  Zanim jednak będę zastanawiać się nad ich zakupem postanowiłam zapytać Ciebie czy rzeczywiście warto się z nimi zapoznać.  Bo być może lekturę któreś z tych pozycji masz już za sobą.

źródło

Moja krótka lista prezentuje się następująco:
1. Magda Łucyan Powstańcy. Ostatni świadkowie walczącej Warszawy
2. Roman Klasa Operator numeru 112. Relacja z centrum ratowania życia
3. Katarzyna Michalak Trzy życzenia
4. Weronika Nawara W czepku urodzona. O niewidzialnych bohaterkach szpitalnych korytarzy
5. Nicholas Sparks Z każdym twym oddechem 

Czy czytałeś którąś z poniższych książek ? Jeśli tak podziel się opinią. Jeżeli w ostatnich kilku miesiącach natrafiłeś na jakiś ciekawy tytuł/ serię z gatunku literatury faktu napisz o tym, w komentarzu.  Kto wie może dzięki Tobie poszerzę swoje czytelnicze horyzonty jeszcze bardziej.

Udanego dnia. Anne 18.  

6 komentarzy:

  1. Hej, nie nie czytałam ani jednej z nich. Ale ta o operatorach ratunkowych wydaje mi się po tytule interesującą. To jak, przeczytasz i zrobisz recenzje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że przytoczone tytuły nie przyciągnęły jeszcze mojej uwagi, część z nich nie ma szans umówić się ze mną na spotkanie, nie nadajemy na tych samych falach, ale książka otwierająca listę już jak najbardziej mnie zainteresowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na walczących o Warszawę zawsze znajdę czas, w końcu mój dziadek i moja babcia się do nich zaliczali.

      Usuń
  3. Nie znam żadnej z nich, więc niestety nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. pozycja 4 i 5 jest na mojej liście "do przeczytania" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam "Z każdym twym oddechem" na liście mam jeszcze w "Czepku urodzona" świetne propozycje.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.