czwartek, 19 września 2019

Ostatnio Czytelnicy pytali mnie teraz ja pytam Czytelników

Drodzy Czytelnicy. W komentarzach pod ostatnim postem pisaliście, że  jest coraz więcej nowych blogów książkowych, choć ja myślę, że jest dokładnie odwrotnie.  Mam zatem  prośbę. Podajcie mi w komentarzach nazwy tychże blogów chętnie je poznam. 


Piszcie śmiało. Możecie także polecać mi pojedyncze wpisy z różnych blogów, ciekawe kanały  w serwisie Youtube  oraz wywiady z ciekawymi ludźmi.  Czekam na dawkę inspiracji od Was. 

Udanego dnia. Anne 18. 

9 komentarzy:

  1. Bookendorfina chyba dobrze piszę. Lubię to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama pisze recenzję książek, ale szczerze to nie mam takiego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ja codziennie odwiedzam ich kilkanaście, do niektórych wpadam systematycznie, do innych okazjonalnie, czasem za wrażeniami o jakieś książce zawędruję do zupełnie mi wcześniej nieznanego. Bardzo mnie cieszy ich różnorodność, wiele z nich się specjalizuje w danych gatunkach, a to mnie wkręca w odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kanałów na YT uwielbiam Darwina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało teraz odwiedzam blogów, gdyż natłok innych obowiązków bardziej pochłania moją uwagę, więc niestety nie polecę Ci żadnej interesującej strony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Głodna Wyobraźnia ma naprawdę dobrego bloga i Wiedźmowa Głowologia, o ile lubisz fantastykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja piszę czasem o książkach ale mój blog nie jest absolutnie "książkowy" - choć dużo czytam, pisanie recenzji nie jest tym co lubię najbardziej ;) z książkowych blogów polecam Bookendorfine i recenzje dropsa książkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odwiedzam wiele blogów książkowych, szczególnie gdy szukam opinii o książkach, jednak niewiele z nich to wartościowe wpisy. Inne recenzje znowu są dość długie i cieżko przebrnąć przez tekst, który mało wnosi. Doceniam krótkie i konkretne formy. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.