czwartek, 21 marca 2019

Inspiracje edukacyjno- kulturalne na pierwszy dzień wiosny

W pierwszym dniu wiosny przygotowałam kilka inspiracji z różnych dziedzin. Będzie wywiad z pewną aktorką, będą filmiki ułatwiające naukę języka angielskiego oraz blogowe wpisy pełne cennych porad. Jakich? Zapraszam do dalszej części posta.

Fot. Natalia Sekuła źródło

1. Rafał Gębura (7 metrów pod ziemią) o pracy dziennikarza, zarobkach i swoim kanale. Maciej Orłoś przedstawia odc. 12
 2. Magdalena Cielecka- spod przysznica na deski teatru i plan filmowy.KINOrozmowa, odc.16
3. Class- siódma klasa, kolega z klasy? Po Cudzemu odc.142
 4. Friend, collegue- przyjaciel, kolega ? Po Cudzemu odc.144
 5. Mieszkasz w city czy w town ? Po Cudzemu odc.146

Zapraszam również do przeczytania mojego tekstu  opublikowanego na łamach portalu Be Good Art.
Luty bogaty w nowe nuty. Muzyczne premiery drugiego miesiąca 2019 roku 

Inne 
W ostatnim czasie udało mi się obejrzeć prawie wszystkie filmy, o których wspominałam w poprzednim poście. Jeśli chodzi o książki to czytam niewiele. Raczej szukam recenzji ciekawych tytułów na innych blogach. Szukam też nowych blogów do  obserwowania, ale jakoś nic ciekawego nie mogę znaleźć. Może Wy coś polecicie ?
Na napisanie czeka kilka postów o tematyce literackiej i edukacyjnej. W innym miejscu w sieci pojawią się też recenzje filmowe mojego autorstwa.  Chętnie stworzyłabym także wpis gościnny. Tematyka ? Taka jaką poruszam na moim blogu. Jeśli ktoś jest zainteresowany  zapraszam do kontaktu. 
 Wpisy, które polecam : 
Każdy może być copywriterem, czyli o początkach w świecie tekstów 
100 pomysłów na blogowe wpisy 
15 najlepszych kanałów na YouTubie do nauki angielskiego + porady dla uczących się 
Obsługa mediów społecznościowych – od kogo się jej uczyć? 
6 kroków do zostania freelancerem 
Spędź czas ze sobą – czyli 10 sposobów na efektywny relaks 

Na koniec mam dla Was piosenkę Marka Grechuty, która idealnie pasuje do dzisiejszego dnia. 


  
Miłego czytania, słuchania i oglądania. Mam nadzieję, że filmy i teksty, które wybrałam przydaną Wam do gustu. Udanego dnia Anne 18.

 

6 komentarzy:

  1. noo ciekaw dołączam się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Po cudzemu - świetne ujęcie. Poza tym interesująco i wszechstronnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie jest poszukiwać takich inspiracji i się im oddawać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie słuchałam Marka Grechuty. Wspaniały Artysta.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.