sobota, 10 listopada 2018

Chętni do grudniowej odsłony Pogaduszek u Anne 18 poszukiwani

Moi Drodzy Czytelnicy. Właśnie zaczynam przygotowania do listopadowej odsłony cyklu Pogaduszki u Anne 18
W najbliższych dniach trzy osoby, które wytypowałam dostaną ode mnie zaproszenie do następnej, siódmej już dyskusji.  Szukam  też jednej odważnej osoby, która do dyskusji zgłosi się  sama, w ciemno nie znając jej  dokładnego tematu. Zdradzę tylko, że będzie on związany z szeroko rozumianym blogowaniem. Ktoś chętny ? Jeśli tak  dajcie znać w komentarzach. Pierwsza osoba, która się zgłosi dostanie ode mnie e- mail ze szczegółami  i  dokładnym tematem dyskusji. Jeśli zgłosi się więcej osób  będzie więcej e- maili i zwiększy się liczba uczestników grudniowej dyskusji.















Czekam na Wasze zgłoszenia. Mam nadzieję, że grudniowa odsłona Pogaduszek  wypadnie naprawdę fajnie.  W listopadzie na blogu pojawi się jeszcze kilka postów w tym blogowo- kulturalne podsumowanie września, października i listopada.  Będą też dwie recenzje i jeszcze coś. 

Na koniec mam dla Was jedną z ulubionych piosenek ostatnich tygodni. 
Udanego dnia Anne 18.   

5 komentarzy:

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.