sobota, 1 grudnia 2018

Piszę nie tylko na blogach czyli zaproszenie do przeczytania moich tekstów z ostatnich miesięcy

Moi Drodzy Czytelnicy. W ostatnich miesiącach było tutaj bardzo, ale to bardzo cicho.  Jakiś czas temu uprzedzałam, że będę mieć mniej czasu na blogowanie.  Nie oznacza to jednak, że  całkiem przestałam pisać i blogować.

Po prostu skupiłam się na  tekstach o tematyce muzycznej, więc blog książkowy szedł na drugi plan. Na pierwszy wysunął się blog muzyczny oraz portal Be Good Art. 
 
Poniżej znajdziecie linki do moich tekstów, które  w ostatnich miesiącach napisałam dla portalu Be Good Art. 

Wrzesień 2018 :

Październik 2018 : 
Andrzej Piaseczny prezentuje nowy singiel i wydaje pierwszy w karierze album koncertowy

Listopad 2018:
Listopad pełen dobrych dźwięków, nowe single i płyty pierwszej połowy miesiąca 

 
Blog O muzyce słów kilka : 
Jeśli macie ochotę zapraszam do czytania i komentowania. 

Oprócz pisania na blogach i  na portalu, pracuję, a w wolnym czasie zajmuję się korektą tekstów, czytam książki, chodzę do kina. W październiku dwukrotnie byłam w teatrze  Bagatela w Krakowie na spektaklach Mayday i Mayday 2. 
W listopadzie wybrałam się do kina na dwa filmy. 
Planeta singli 2 
oraz 
Dziadek do orzechów i cztery królestwa 
Mimo, że  na tym blogu piszę teraz dużo rzadziej niż w latach poprzednich cały czas czytam inne blogi książkowe, choćnie zawsze komentuję wpisy. Śledzę nowości wydawnicze, szukam nowych, inspirujących blogów. Jeśli jakieś znacie napiszcie o nich w komentarzach. 
Ja ze swojej strony polecam Wam blog mojej koleżanki Asi Pisane Codziennością Melodią słów

Zostawiam Was z moimi tekstami, a sama zabieram się za wysyłanie zaproszeń do grudniowej odsłony projektu Pogaduszki u Anne 18. Jeśli ktoś z Was jest chętny możecie się jeszcze zgłosić pod poprzednim postem. Udanego dnia Anne 18. 
 

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat ,,Planety singli 2'', gdyż pierwsza część bardzo przypadła mi do gustu i mam nadzieję, że kontynuacja jest równie dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wybrać się na plante singli 2

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio mniej czasu na czytanie, gdyż obowiązki zawodowe mocniej wzywają, a na filmy to już praktycznie nie starcza czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam całe piętro książek które kupuję bo bardzo chcę je przeczytac i ta kupka rośnie i rośnie... Taka kupka wstydu ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.