poniedziałek, 1 maja 2017

Muzyczna majówka

Bardzo dawno mnie tutaj nie było, wiem, ale są sprawy ważne i ważniejsze. Długo nie pisałam i myślę, że tak naprawdę do blogowania wrócę dopiero po obronie pracy magisterskiej. Nie wiem czy ze mną zostaniecie i poczekacie,  nie wiem czy będę miała do kogo wracać i dla kogo pisać. Jeśli czytelnicy uciekną trudno. Będę tak jak na początku tworzyć dla siebie. Wiem, że mam głowę pełną planów i pomysłów, z którymi wrócę. W tak zwanym międzyczasie będę wstawiać posty około książkowe bądź muzyczne. Dzisiaj ten drugi.  Miłego słuchania.
1. Natalia Szroeder Zamienię Cię
 2. Mateusz Ziółko Szkło
 3. Adam Stachowiak Wracam co noc (wersja akustyczna)
 4. Anna Karwan W prezencie 
 5. Lanberry Zagadka 
 6. Anna Wyszkoni Nie chcę Cię obchodzić 
 7. Ania Dąbrowska Smutek mam we krwi
 8. Arek Kłusowski Recepta
 9.Perfect Ludzie niepowszedni
 10. Kasia Cerekwicka Bez Ciebie 
 11. Pectus Iluzja
 Dobrego dnia. Anne 18.

2 komentarze:

  1. Ostatnio jestem zafascynowana Mateuszem Ziółko. Ma piękny głos i świetne kawałki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka Ani Wyszkoni naprawde fajna! <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.