poniedziałek, 1 lipca 2024

Kącik Filmowy #47 Wakacyjne polecajki nie tylko Netflixsowe od Was dla mnie

 

Wykonanie : Klaudyna Maciąg
Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce, gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia. Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi. Znajdziecie tutaj moje recenzje, przemyślenia i  garść filmowych inspiracji.

Drodzy Czytelnicy. Lato w pełni. W polskich kinach królują animacje i zagraniczne produkcje. Trwa wakacyjna przerwa w emisji seriali i programów. Teoretycznie  serwisy streamingowe powinny przeżywać oblężenie i przyciągać nowych widzów.   Jednak najnowsze nowości jak np. Spadek  nie zbierają najlepszych recenzji. 
poprzednim kąciku filmowym  przygotowałam dla Was zestawienie premier kinowych, serwisów streamingowych  i propozycji w serwisie Youtube. 

Teraz to ja proszę Was o podpowiedzi i rekomendacje dotyczące filmów fabularnych/ dokumentalnych/ seriali  wartych nadrobienia w okresie wakacyjnym. Mogą to być zarówno produkcje polskie/ hiszpańskie/ włoskie/ brytyjskie  / amerykańskie.  Nie tylko z Netflixa. Klawiatury w dłoń  do dzieła. Czekam na polecajki. 

Udanego dnia. Anne 18.  


2 komentarze:

  1. Bardzo polecam "Niebieskie strefy" na Netflixie - o miejscach na świecie, w których żyje najwięcej stulatków (i starszych). Fascynująca podróż przez życie tych ludzi; co robią dla swojego zdrowia, czy chcieli żyć sto lat itd. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio nic ciekawego nie oglądałam, więc nie polecę. Ale nadchodzi urlop, więc będę nadrabiać zaległości.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.