piątek, 21 czerwca 2024

Zakończenia roku szkolnego - jak je pamiętacie + pytanie o plany wakacyjne

 Drodzy Czytelnicy. Dziś zakończenie roku szkolnego. Dzień na, który wbrew pozorom w pierwszych latach podstawówki wcale szczególnie nie czekałam, zawsze lubiłam się uczyć.  Dopiero w późniejszych latach  tj. gimnazjum i liceum zaczęłam traktować je jako chwilę wytchnienia od nauki.  Ja swoje ostatnie zakończenie roku szkolnego miałam w kwietniu 2012, w klasie maturalnej. Mimo, że od tego czasu minęło już dwanaście lat z sentymentem wspominam, wszystkie zakończenia. Szczególnie w klasach od czwartej do trzeciej gimnazjum kiedy co  roku odbierałam świadectwo z czerwonym paskiem. 


źródło

Jak Wy wspominacie ten ostatni dzień roku szkolnego ? Czy  jest takie, które pamiętacie  szczególnie ?  Jak spędzaliście pierwsze dni wakacji ? Może były wycieczki, pikniki, kino  półkolonie lub wyjazdy na obozy ? 

Jak zamierzacie spędzić tegoroczne wakacje ? Wybieracie się gdzieś, a może będziecie odpoczywać w domowym zaciszu ? 

Udanego dnia. Anne 18. 





8 komentarzy:

  1. Sama nie wim czy mam jakieś jedno konkretne zakończenie roku które bym szczegolnie pamietała

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zakończenia ze szkoły podstawowej pamiętam źle - matka mi zawsze groziła wysłaniem do domu dziecka za oceny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nie kojarzę żadnego zakończenia roku, aż tak, że go wspominam do dzis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ostatnie zakończenie roku miało miejsce w 2004 roku. Do dziś wspominam ten czas z ogromnym sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspominam bardzo dobrze, jak zresztą ogólnie całą edukację. W zakończenie roku zawsze odbierałam świadectwo z czerwonym paskiem i jakąś książkową nagrodę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pomyślałam o szczególnym zakończeniu i chyba nie kojarzę.... tak mi sie przypomniało jak w podstawówce biegnąc na uroczystość przewróciłam się i miałam poranione nogi. Takie wspomnienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubiłam zakończeń roku szkolnego. Zawsze pasek, wyróżnienia, nagrody i początek ciężkiej, letniej pracy. W tym roku wakacje pod znakiem naprawy zdrowia. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze planów wakacyjnych, na razie mam zlecenia do ogarnięcia.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.