czwartek, 7 marca 2024

Blogi i książki o tematyce sportowej- możecie coś polecić ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś  znów będzie krótko. Mam do Was pytanie czy znacie jakieś nowe, interesujące blogi i książki o tematyce sportowej ?

 

 


O książkach sportowych pisałam już w tym poście Książki o moim ulubionym sporcie czyli o siatkówce. oraz tutaj
 
Blogów sportowych nie znam w ogóle mogę za to polecić kilka kanałów o tematyce sportowej w tym : 
W roku  Igrzysk Olimpijskich czyli najważniejszej sportowej imprezy czterolecia, gdzie  walczy się o medale w kilkudziesięciu dyscyplinach takich książek i blogów sportowych  teoretycznie powinno być trochę więcej. Czy jest ?  Nie wiem. 

Czy Wy możecie polecić mi jakieś sportowe blogi bądź książki ? Zamierzacie oglądać Igrzyska Olimpijskie w Paryżu? Jeśli tak to jakie dyscypliny interesują Was najbardziej i dlaczego ? 

Udanego dnia. Anne 18.

8 komentarzy:

  1. Ja w ogóle nie interesuje się sportem, więc niczego ci nie polecę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książek o sporcie nie czytuję więc niestety nie polecę, co do oglądania igrzysk to pewnie coś obejrzę, ulubionej dyscypliny nie mam, bardziej oglądam naszą reprezentację i kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich typowych blogów sportowych dotyczących różnych dyscyplin i zawodów nie czytam, ale polecam blog i kanał na YouTube Codziennie fit - o zdrowym stylu życia, ćwiczeniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie pomogę jakoś nie interesuje sie aż na tyle sportem.Monika F

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogów nie znam, ale jest taki kanał na YT ☺️ jeśli lubisz jogę polecam Gosię Mostowską

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli za sport uznamy himalaizm to polecam "Poza możliwe. Jeden żołnierz, czternaście szczytów - moje życie w strefie śmierci" Nimsdai Purja

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie znam takiego bloga, więc nie mogę nic polecić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zawodowego sportowa co prowadzi blog.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.