poniedziałek, 22 stycznia 2024

Blogowe wyzwania czytelnicze i maratony książkowe- bierzecie w nich jeszcze udział ?

Drodzy Czytelnicy. Końcówka starego i początek nowego roku to czas na  podsumowywanie roku. Jestem ciekawa  czy bierzecie udział w wyzwaniach czytelniczych  i maratonach książkowych tj. czytanie książek autora pochodzącego z konkretnego kraju ?

 

 

źródło
 
Ja przyznam szczerze nie mam pojęcia jakie wyzwania czytelnicze są jeszcze obecne w blogosferze. Kojarzę jedynie dwa, w których kiedyś sama brałam udział tj. Trójka E- pik oraz Pod Hasłem  Nie znam innych, ale może poznam w 2024 roku ? 

Jeśli zaś chodzi o maratony książkowe do głowy przychodzi mi tylko ten organizowany przez Natalię z vloga Kursywa. Mam wrażenie, że wszystko tego typu akcje przeniosły się do mediów społecznościowych tj. na książkowy Instagram i Youtube. 
Bierzecie jeszcze udział w wyzwaniach/ maratonach czytelniczych ? Być może dawno zrezygnowaliście z udziału w tego typu akcjach ?  Jeśli tak to jakie to  są/ były wyzwania ?

Udanego dnia Anne 18.

2 komentarze:

  1. Nigdy nie brałam udziału , ja czytam z dziećmi ksiazki takie dla nich . Monika F

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez kilka ostatnich lat brałam udział w wyzwaniu WyPożyczone.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.