wtorek, 6 grudnia 2022

Coroczny wpis na 6 grudnia tym razem o... szkolnych Mikołajkach

Drodzy Czytelnicy. Tradycji musi stać się zadość. Dlatego dziś jak co roku przychodzę do Was z wpisem o tematyce mikołajkowej. Dziś  chciałabym zachęcić do powrotu wspomnieniami do lat szkolnychi tamtejszych  Mikołajek. Ja zawsze na  nie czekałam i zawsze starałam się, aby osoba, której przygotowywałam prezent była z niego zadowolona. Nawet wtedy kiedy musiałam nieco nagiąć zasady i przekroczyć ustalony wcześniej budżet. Nigdy nie było tak żebym nie była zadowolona z upominku lub żeby był on mocno nietrafiony.

 








źródło 

Starałam się, aby  prezent był dopasowany do potrzeb i zainteresowań obdarowywanej osoby.  Do słodyczy czy kosmetyków zawsze dokładałam  świąteczny bądź mikołajkowy akcent.  Zawsze chciałam swoim prezentem po prostu sprawić komuś radość.

Reszta mikołajkowych wpisów z poprzednich lat. Jeśli ktoś z Was ich nie czytał może nadrobić zaległości. 


Przygotowałam dla Was też playlistę z filmikami, w których znajdziecie mnóstwo prezentowych inspiracji
 
Jakie jest Wasze zdanie w temacie dzisiejszej dyskusji ?  Pamiętacie szkolne mikołajki ze szkoły podstawowej bądź liceum ?  Może zamiast/ oprócz  wzajemnego obdarowywania się prezentami  były także mikołajkowe wycieczki i wyjścia do kina ? Jest prezent, który pamiętacie szczególnie mocno ? Jak dziś okiem uczniów/ nauczycieli/ rodziców wyglądają klasowe Mikołajki ? 

Pamiętajcie o Mikołajkowym Bloku Reklamowym Polsat godz. 18.45. 

Udanego dnia. Anne 18.
 

6 komentarzy:

  1. Ja może powiem z dzieciństwa ....Pamiętam będąc dzieckiem wraz bratem chowałam się przed Mikołajem mnie znalazł bratanie. dostaliśmy papier toaletowy i obierki z ziemniaków czyli oszkrabiny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo miło wspominam swoje szkolne Mikołajki - a zwłaszcza prezenty od serca, zrobione samodzielnie. Natomiast mój synek dzisiaj nie miał lekcji i byli z klasą na warsztatach z robienia pierniczków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam w szkole było losowanie kto komu robi i do jakej kwoty upominek. w praktyce wyglądal to różnie zwłaszcza jak ktoś "oszczędnie" podszedł do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło wspominam dużego słonia skarbonkę chyba z 3 liceum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie w klasach nadal jest zwyczaj losowania kolegi i kupowania mu prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. W klasach dzieci urządzają wigilie, ale bardzo często w dany dzień są one poprzedzone normalnymi lekcjami.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.