wtorek, 22 listopada 2022

Zdjęcia i grafiki do postów- własne czy wyszukiwane w Internecie ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś będzie krótkie pytanie o źródło grafik i zdjęć wykorzystywanych w postach na blogu.  Jestem ciekawa czy zdjęcia, które  są dodatkiem do postów robicie sami czy może wykorzystujecie te ogólnodostępne np. z platform takich jak np. Pixbay. 
 
Ja od początku prowadzenia bloga korzystam z darmowych obrazów i zawsze mocno podziwiałam osoby, które  same robią zdjęcia do posta, bo wymaga to nie tylko talentu, ale i czasu.  
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jestem ciekawa jak to wygląda u Was  skąd pochodzą zdjęcia i grafiki, które publikujecie na blogu ? Ile jest Waszych fotografii, a ile pobieranych z Internetu. Kiedy zaczęliście przywiązywać większą wagę do zdjęć na blogu ? Jakie znacie strony z darmowymi grafikami? 
 
Udanego dnia. Anne 18.  

3 komentarze:

  1. Ja zawsze staram się tworzyć swoje grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przekonana, że 99,9% jest mojego autorstwa. Wyjątek stanowią okładki książek ze strony księgarni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem o Pixabay i Unsplash. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.