czwartek, 4 sierpnia 2022

Kącik blogowy # 53 Blogi artystyczne i takie, na których blogerzy oferują autorskie produkty

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać  Was o blogi artystyczne , lub takie, którym towarzyszą sklepy internetowe. Znacie takie ? Szukacie  rękodzieła i innych wyrobów artystycznych w Internecie  np. na grupach na Facebooku ?

Kiedy prawie jedenaście lat temu nieśmiało wchodziłam do blogosfery dla wielu prowadzenie bloga było wyłącznie hobby. Kilka lat później coraz więcej blogów zaczęło przechodzić na własne domeny, zarabiać na blogowaniu i dążyć do szeroko rozumianej profesjonalizacji. Mimo wszystko  nie było jeszcze wtedy prawie żadnych blogów, których twórcy prowadziliby sklepy internetowe z własnymi produktami.

Teraz powoli, ale jednak zaczyna się to zmieniać. Blogerzy oferują własne książki, e- booki, organizery, kalendarze czy inne produkty. Nadal chyba stosunkowo niewiele jest blogów artystycznych. Ja np. nie znam żadnego, a chętnie bym taki poczytała.Może to kwestia stron na, które zaglądam.

Zawsze podziwiałam osoby, które mają talent artystyczny. Potrafią malować, rzeźbić, tworzyć kartki okolicznościowe czy różnego rodzaju rękodzieło. Podziwiam je za cierpliwość i kreatywność

Jeszcze nigdy nie kupowałam nic w blogowym sklepie internetowym , ale jeśli coś naprawdę wpadnie mi w oko to kto wie może   kiedyś się skuszę. 
Czy Wy znacie jakieś blogi artystyczne ? Korzystacie z oferty sklepów internetowych , a może prowadzicie lub chcielibyście prowadzić własny ? 
 
Udanego dnia. Anne 18. 

2 komentarze:

  1. Ja zawsze Szukam w sieci ręcznie malowane kubków i ręcznie robionej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to chyba bardziej na Instagramie powstają takie sklepy.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.