sobota, 18 czerwca 2022

Książki wywiad - rzeka

Drodzy Czytelnicy.  Dziś chciałabym poruszyć temat książek , które są pisane w formie tak zwanego wywiadu rzeki. Rozmowy z aktorami, dziennikarzami, muzykami i sportowcami. Pisane w trakcie lub po zakończeniu kariery lub ważnego etapu w życiu zawodowym.  Jestem ciekawa jak często czytacie takie publikacje i jak wiele nowego się z nich dowiadujecie.

 
Mnie zdarza się czytać takie powieści aczkolwiek muszą dotyczyć osób, które naprawdę lubię bądź za coś cenię. Jestem ciekawa jakie książki pisane w formule wywiadu rzeki chcielibyście mi polecić i dlaczego. 
Najbardziej interesują mnie  wywiady z : 
  • Polskimi aktorkami
  • Polskimi i zagranicznymi sportowcami tj. siatkarzami, tenisistami i skoczkami narciarskimi
  • Dziennikarzami informacyjnymi oraz sportowymi. 
  • Osobami pracującymi w mediach 
Dzisiaj miało być krótko i tak będzie. Klawiatury w dłoń i do dzieła. Jeśli możecie polecić ciekawą biografię zróbcie to. Jeśli nie podzielcie się opiniami na temat książek pisanych w formie wywiadu rzeki, które mieliście okazję przeczytać. 
 
Udanego dnia.Anne 18.  

5 komentarzy:

  1. Lubię tego typu książki, ale ostatnio rzadko takowe czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przyznam szczerze, że nie sięgam po takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest się czym zainteresować w tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię czytać biografie lub takie długie wywiady, chociaż ostatnio czasu mało...

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię wywiady sporo można syskać dla siebie z wypowiedzi gości:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.