czwartek, 23 czerwca 2022

Książki nie na wakacje - czy są powieści, po, które nie sięgacie w okresie letnim ?

Drodzy Czytelnicy.  Dziś będzie o książkach anty wakacyjnych. O książkach, których  raczej nie lubicie lub nie polecacie czytać w okresie letnim.  Ja kiedyś miałam kilka typów książek, po które nie sięgałam w wakacje żeby  pisząc kolokwialnie  nie dołować się ani nie psuć sobie nastroju.


Swego czasu do książek anty wakacyjnych zaliczałam : 
  • Literaturę wojenną 
  • Kryminały  
  • Powieści historyczne 
  • Książki " trudne tematycznie"  
Czytałam wtedy przede wszystkim: 
  • Powieści obyczajowe 
  • Romanse 
  • Literaturę młodzieżową 
  • Książki , których nie miałam czasu przeczytać wcześniej
Niektórzy do książek anty wakacyjnych zaliczą także lektury szkolne bądź poradniki.  Teraz już nie dobieram czytanych powieści przez wzgląd na porę roku.
 
Czy Wy macie listę  gatunków książek, po które nigdy nie sięgacie w okresie wakacyjnym lub takich, których z jakiś powodów  zdecydowanie nie polecacie czytać właśnie wtedy ? 
 
Udanego dnia. Anne 18.
 

5 komentarzy:

  1. Tylko w okresie letnim zdarza mi się czytać typowe romanse.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko w okresie letnim sięgam po typowe romanse. Poza tym się nie ograniczam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko w okresie letnim sięgam po typowe romanse. Poza tym się nie ograniczam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też na wakacje wybiera coś lajtowego :-) W tym roku jako pierwsza na liście jest "Ania z zielonych szczytów". Mam jednak obawy, że może to być bolesne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że kryminały są dobre zawsze i wszędzie ❤️

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.