poniedziałek, 17 stycznia 2022

Książkowe nowości wydawnicze 2022

Drodzy Czytelnicy.  Dziś będzie o książkach, a konkretnie o nowościach wydawniczych 2022 roku. Nie śledzę ich na bieżąco, ale muszę przyznać, że z niecierpliwością czekam na nowe książki kilku polskich i zagranicznych autorów.  Jakich ? Cathy Glass, Nicholasa Sparksa, Richarda Paula Evansa i  kilku innych. 

Natomiast jeżeli chodzi o polskich autorów chętnie przeczytałabym nową powieść Anny Herbich- Zychowicz czy Katarzyny Michalak.


źródło 

Ciekawi mnie też czy ktoś z trójki twórców internetowych tj. Rafał Gębura, Paulina Mikuła lub Arlena Witt pracuje nad kolejną książką.

W 2022 roku nadal chciałabym czytać sporo literatury faktu, poszerzać swoje horyzonty, poszukiwać, nowych autorów i  ciekawych tytułów. Może mi w tym pomożecie. 

Czyje książki z gatunku literatury faktu moglibyście mi polecić ? Słyszeliście o tym, że któryś z wymienionych wyżej autorów pracuje nad kolejną powieścią ? Na jaką nowość wydawniczą w tym roku czekacie najbardziej ? 

Udanego dnia. Anne 18. 

11 komentarzy:

  1. U mnie zdecydowanie rządzi literatura faktu i taką polecam każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie przejrzałam zapowiedzi wydawniczych na 2022 rok, ale mam nadzieję, że będzie owocny w wartościowe pozycje 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Z non-fiction polecam ci książkę "Polki i Polacy w pracy". Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z literatury faktu, z czystym sumieniem, polecić mogę książki Filipa Springera i Marcina Kąckiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czekam na książki wszystkich wymienionych przez Ciebie zagranicznych autorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie sięgałam po ten gatunek. Będę musiała coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w tym roku ma być jeszcze więcej literatury naukowej, popularnonaukowa też znajdzie swoje wysokie miejsce w szeregu potrzeb czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie słyszałam na ten temat. Na nową książkę Evansa zawsze się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulina Kwiatkowska18 stycznia 2022 18:51

    Mam grono ulubionych autorów i sięgam też po ich nowe pozycje gdy się ukażą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie czekam na nic konkretnego - zazwyczaj po prostu jakaś książka wpada mi w oko i intryguje zarysem fabuły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam jeszcze faktu. Myslę, że w tym roku uda mi się znaleźć coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.