piątek, 3 grudnia 2021

25 polskich filmów, które muszę obejrzeć cz. 2


Wykonanie : Klaudyna Maciąg
Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce  gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia.  Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi. Znajdziecie tutaj moje recenzje, przemyślenia i  garść filmowych inspiracji. 
 
Drodzy Czytelnicy. Jako, że mamy już grudzień powoli zaczynam snuć plany na 2022 rok.  Na początek te filmowe. Z racji tego, że obejrzałam już większość filmów z listy przygotowanej w 2019 roku postanowiłam stworzyć kolejną. Znajdą się  na niej filmy z lat ubiegłych jak i te, które wejdą do kin w 2022 roku.

Jeżeli zaś chodzi o gatunki to dominują dwa, które lubię najbardziej  czyli dramaty i komedie romantyczne. Część z tytułów jakie wybrałam jest już dostępna w serwisie Netflix, inne mam nadzieję niedługo tam trafią. Na kilka komedii romantycznych chciałabym pójść do kina.  Czy się uda czas pokaże.
 
Tyle słowem wstępu. Pora na rzeczoną listę. 
 
 Wykonanie: Klaudyna Maciąg Klaudyna Maciąg 
 
1. Ikar Legenda Mietka Kosza (2019)
2. Nieulotne (2013)
3. Żelazny most (2019)
4. Wszystkie nasze strachy (2021)
5. Teściowie (2021)
6. Polot (2020)
7. Szczęścia chodzą parami (2022)
8. Koniec świata czyli Kogel Mogel 4 (2022)
9. Gorzko Gorzko( 2022) 
10. 25 lat niewinności sprawa Tomka Komendy (2020)
11. Listy do M 4 (2021)
12. Sonata (2022)
13. Miłość na pierwszą stronę( 2022)
14. Miłość  ma  cztery łapy (2022)
15. Narzeczony na niby  2 ( 2022) 
16.Człowiek z magicznym pudełkiem (2017)
17. Słodki koniec dnia (2019)
18.Sala Samobójców Hejter(2020)
19.7 Uczuć (2018)
20. Lęk wysokości (2011)
21. Dziura w głowie (2018)
22. Dawid i Elfy (2021)
23. Porady na zdrady 2( 2022)
24.Ostatni komers (2020)
25. Tarapaty (2017)
 
Na dziś to już prawie wszystko. Jeszcze tylko kilka pytań do Was:
1. Ile filmów z listy już widzieliście, a które chcielibyście zobaczyć ?
2. Na które z kinowych premier 2022 roku czekacie najbardziej ? 
3. Zdarza się Wam  robić podobne listy ? 
4. Lubicie polskie komedie romantyczne ? 
 
Zapraszam do dyskusji i dzielenia się filmowymi inspiracjami.
 
Udanego dnia. Anne 18.  

16 komentarzy:

  1. Nie robię takich list, a kilka filmów widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanem polskich filmów, bardzo rzadko takie oglądam. Ostatnio jednak byłam w kinie na "Dziewczyny z Dubaju" i miałam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie jestem ciekawa Dziewczyn z Dubaju, często jest wielkie halo, a potem człowiek jest rozczarowany

      Usuń
  3. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale propozycja jest warta przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie oglądałam polskich filmów, nawet nie znam tytułów

    OdpowiedzUsuń
  5. Na liście znalazłam kilka filmów, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 8, 11 i 15 będę chciała obejrzeć. Nie robię takich list, oglądam to co wpadnie mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1, 5, 10 i 25 widziałam i bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może Kogel Mogel 4? Lubię pierwsze części, te jeszcze kręcone w czasach PRL :)
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielu z tych filmów jeszcze nie widziałam, choć słyszałam. Jeśli polskie komedie, to lubię te starsze, zdecydowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tylko jeden film z tej listy. Z polskich komedii wolę te starsze, współczesne często są zbyt żenujące i płytkie, choć kilka dobrych też mogłabym wymienić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocno polecam 25 lat niewinności oraz Salę Samobojcow- Hejter. Na obu byłam w kinie i zrobiły na mnie wielkie wrażenie, pisałam recenzje u siebie na blogu. Mocne i świetnie zagrane kino, zwłaszcza w wykonaniu Piotra Trojana, Maćka Musialowskiego i występującej w obu tych filmach Agaty Kuleszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej listy widziałam tylko 1 film, a z ostatnich propozycji kinowych chce zobaczyć Spencer i Dom Gucci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam: "25 lat niewinności sprawa Tomka Komendy" taki sobie, bardzo żal mi tego człowieka, przeraża mnie ile takich osób jak on jest a ile osób powinno iść do wiezienia a pozostają bezkarni.
    "7 Uczuć" piękny film: zdjęcia, alegorie tematyka.... super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Planuję obejrzeć ,,Koniec świata czyli Kogel Mogel 4'', gdyż poprzednie części (zwłaszcza pierwsza druga) bardzo mi się podobały. Ciekawi mnie również film "25 lat niewinności sprawa Tomka Komendy".

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.