czwartek, 8 kwietnia 2021

Zagraniczne nowości wydawnicze- coś ciekawego jest na horyzoncie ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać  o zagraniczne nowości wydawnicze, które pojawiły się w ostatnim czasie lub pojawią się niedługo. 

 

źródło

Konkretnie chodzi mi o  nowe książki następujących autorów:

  • Cathy Glass
  • Nicholas Sparks
  • Eric Emmanuel Schmitt 
  • Richard Paul Evans
  • Jodi Picoult
  • Diane Chamberlain

Czy wymienieni pisarze i pisarki wydali ostatnio coś nowego ? Może są inni zagraniczni autorzy piszący książki obyczajowe, których moglibyście mi polecić ? 

Udanego dnia. Anne 18. 



 


8 komentarzy:

  1. Widze chyba autorów francuskich....a to już interesujące:) Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam, żeby coś nowego wyszło spod pióra tych autorów. nJa czekam na nową książkę Jo Nesbo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymienionych przez Ciebie autorów kojarzę jedynie z nazwiska. Nie czytałam żadnej napisanej przez nich książki. W ogóle ostatnio po powieści obyczajowe sięgam rzadko i czytam niemal wyłącznie reportaże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kiedyś "Dzienniki pisane w drodze" R. P. Evansa, niestety, okazały się nudne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sparksa pojawił się Powrót, Evansa świąteczna, a nowości innych autorów jakoś nie śledzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nicholas Sparks - kojarzę choć nie czytałam żadnej książki tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A koniecznie muszą być zagraniczni? Lubię obyczajówki Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Mają dużo uroku. No i Monika Szwaja - dla mnie była mistrzynią zamykania w książkach słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio z obyczajowych czytam więcej książek polskich autorów. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.