niedziela, 5 lipca 2020

O blogowych konkursach słów kilka

Drodzy Czytelnicy. Dzisiejszy post będzie dotyczyć konkursów organizowanych na blogach.  Przyznam szczerze, że sama nigdy żadnego konkursu nie organizowałam i nie zamierzam tego zmieniać. Jednak przez prawie dziewięć lat blogowania udało mi się w takich konkursach wygrać kilka fajnych powieści. Niektóre nawet z osobistą dedykacją i autografem autora.

źródło

Wiem, że są blogi, na których konkursy pojawiają się regularnie i cieszą się dużym zainteresowaniem.  Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale mam wrażenie, że kiedyś konkursów było dużo więcej. Teraz jest ich mniej, ale za to, aby zdobyć nagrodę trzeba wykazać się sporą kreatywnością. 

Myślicie podobnie, a może macie inne zdanie ? Często organizujecie konkursy, udało Wam się kiedyś jakiś wygrać ? 

Udanego dnia. Anne 18. 






6 komentarzy:

  1. Kiedyś było o wiele więcej konkursów i ich uczestników. Ja przez jakiś czas miałam przerwę w ich organizacji, ale teraz do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem organizuję, bardzo rzadko biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś kilka zorganizowałam, ale to jednak zabawa nie dla mnie, przynajmniej na tę chwilę. Rzadko biorę też udział w konkursie, nagroda musi mnie mega zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda jest, że uczestników konkursów też jest mniej. Niestety ludziom jeżeli chodzi o kreatywne zadania się nie chce brać udziału w takuch zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie organizowałam ani nie brałam udziału.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani nie organizuje konkursów ani nie wygrałam w żadnym.Faktycznie konkursów jest mniej i pytanie konkursowe bazują na kreatywności biorącego udział.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.