piątek, 6 grudnia 2019

Trzy mikołajkowe wpisy z poprzednich lat i pytanie o zaangażowanie w przedświąteczne akcje charytatywne

6 grudnia 2019, w kalendarzu Mikołajki. Zapewne spodziewacie się kolejnego wpisu związanego z tym świętem. Takiego wpisu nie będzie.  Zamiast tego przypomnę " mikołajkowe" teksty z poprzednich lat i zapytam o Wasze zaangażowanie w przedświąteczne akcje charytatywne.

Wpisy z poprzednich lat z mikołajkami w tle :

Przyznam szczerze, że nigdy nie angażowałam się w przedświąteczne akcje charytatywne, które są organizowane na większą skalę np. Szlachetna Paczka. Nie wpłacam pieniędzy na zbiórki organizowane na różnych portalach takich jak Siepomaga/  Pomagam.pl/ Zrzutka.  Jednak czasem udostępniam informację o nich  na swoim prywatnym profilu na FB. Mając w pamięci słowa, które kiedyś przeczytałam , a które brzmią : Nawet najmniejsze wsparcie jest lepsze od wielkiego współczucia często wysyłam smsy charytatywne na rzecz np. Fundacji Polsat lub Fundacji TVN.  

Czasem angażuję się w inne mniejsze akcje typu zbieranie nakrętek itp.  Więcej o formach wsparcia jakie wybieram pisałam w tekście : Każdy z nas może być świętym Mikołajem na co dzień. Trzeba tylko...  chcieć.

Co roku oglądam Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dziś też usiądę przed telewizorem  by wesprzeć potrzebujących. Pamiętajcie to nic nie kosztuje. Wystarczy włączyć telewizor i poświęcić kilka minut swojego czasu.  To już dziś Polsat, godz. 18.45 tuż przed Wydarzeniami. Im więcej nas będzie przed telewizorami tym więcej pieniędzy trafi do chorych dzieci, czekających na nowy sprzęt medyczny i rehabilitację. 

Jeśli ktoś nie czytał mikołajkowych wpisów z poprzednich lat zapraszam do lektury. 
 
Czy Wy Drodzy Czytelnicy angażujecie się w różnego rodzaju akcje charytatywne ? Jeśli tak to w jaki sposób ?  Pochwalcie się co dostaliście w tym roku  w prezencie od Świętego Mikołaja.

Udanego dnia. Anne 18.  

14 komentarzy:

  1. Ja też zawsze oglądam Mikołajkowy Blok Reklamowy. To bardzo fajna akcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez zawsze oglądamy :-) fajnie że jest coś takiego organizowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Blok reklamowy oglądam co roku, jest to tylko kilka minut a może tak wiele

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zawsze oglądam Mikołajkowy Blok Reklamowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Blok reklamowy to stała pozycja oraz wspomaganie innych inicjatyw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przyznam szczerze, że nigdy nie angażowałam się w przedświąteczne akcje charytatywne, które są organizowane na większą skalę. Ale w tym roku wyjątkowo dorzuciłam swoją cegiełkę na pomoc dzieciom w Gambii (https://pomagam.pl/gambia2019) ponieważ bardzo lubię zwycięzców pierwszej polskiej edycji Love Island i chciałam choć trochę wesprzeć ich piękną inicjatywę.

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas w pracy organizują loterie i kiermasze. Jeżeli mogę się udzielić jako sponsor, robię to, jeżeli nie , biorę aktywny udział jako uczestnik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze staram się oglądać mikołajkowy blok reklamowy, a do tego regularnie wplacam pieniazki na schroniska dla zwoerzat, szczegolnie zima...

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetna akcja, którą warto zawsze popierać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co roku oglądam Mikołajkowy Blok Reklamowy, ale w akcjach charytatywnych też biorę udział. Co prawda nie w Szlachetnej Paczce, bo jest ona dla mnie dowodem na to, że za co się ksiądz nie weźmie, to spartoli, ale wszelkiego rodzaju akcje na siepomaga/zrzutka/ etc. wspieram w miarę skromnych możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku wzięłam udział w Szlachetnej Paczce. Przygotowałam paczki dla starszej Pani i doświadczenie to, dostarczyło nam wielu radości i wzruszeń.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze oglądam Mikołajkowy Blok Reklamowy, dba o to mój przedszkola. Świetna akcja którą warto wspierać. Ba dodatkowo angażuje się w inne akcje tego typu. W tym roku brałam udział W AKCJI DLA FUNDACJI 3-4 START. Poprzednio dla domów dziecka i wielu innych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zbieram nakrętki, robię zbiórki do schronisk, daję fanty na bazarki różnych fundacji, w planach mam także oddanie włosów na perukę dla kobiet po chemioterapii. Jak mogę, to pomagam :) Zapraszam do siebie, gdzie wróciłam ze swoją książką: https://forenovel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Staram się brać udział w takich akcjach. albo przelewam pieniądze, albo kupuję potrzebne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.