poniedziałek, 2 grudnia 2019

Lista 20 rzeczy do zrobienia w 2020 roku

Grudzień- zazwyczaj jest to miesiąc kiedy powoli zaczynamy podsumowywać mijający rok i snuć plany na kolejny. Zastanawiamy się ile z tego co planowaliśmy zrobić/ osiągnąć/ zobaczyć udało się zrealizować, a co wciąż czeka na odhaczenie na liście. Mole książkowe liczą przeczytane książki,  miłośnicy kina obejrzane filmy, a osoby marzące o schudnięciu zrzucone kilogramy.  Można by tak wymieniać jeszcze bardzo długo. Prawie każdy obiecuje sobie, że za rok zrobi, coś inaczej, lepiej, że nie popełni drugi raz tego samego błędu i np. zacznie bardziej  siebie dbać.

W grudniu i na początku stycznia blogosferę opanowują wpisy o następujących tytułach :
  • 100 rzeczy, które muszę zrobić w ..... roku
  • 50 planów na .....  rok
  • Lista 30 rzeczy, które na pewno zrobię w przyszłym  roku
  • W  nadchodzącym roku nauczę się .......... / zrobię........
  • Lista  rzeczy do zrobienia w ....... roku
Jako, że posiadanie konkretnych celów i stawianie sobie wyzwań motywuje mnie do działania postanowiłam wpisać się w ten trend planowania. 

Przedstawiam Wam krótką, bo ledwie  dwudziestopunktową listę rzeczy do zrobienia w 2020 roku. 


Wykonanie : Klaudyna Maciąg

1. Przeczytać  przynajmniej 50 książek.
2. Przynajmniej raz w miesiącu chodzić do kina.
3. Napisać więcej postów na blogi niż w roku 2019.
4. Napisać  przynajmniej 250 tekstów, choć nie wszystkie muszą być gdzieś opublikowane.
5.Wrócić do codziennej nauki języków angielskiego, francuskiego i hiszpańskiego.
6. Wybrać się do teatru.
7.  Zaangażować się w nowy projekt, choć jeszcze nie wiem w jakiej dziedzinie.
8. Zacząć oglądać spektakle Teatru Telewizji.
9. Obejrzeć jak najwięcej filmów z listy  25 polskich filmów, które muszę obejrzeć
10. Nie kupować zbyt wielu nowych książek ani płyt.
11. Napisać te  teksty, których nie napisałam w 2019 roku i w latach poprzednich, a które jeszcze się nie zdezaktualizowały.
12.  Zacząć naukę języka włoskiego.
13.  Poszukać nowych blogów, grup na Facebooku o tematyce kulturalnej.
14. Spełnić jakieś swoje marzenie.
15.Napisać kilka wpisów gościnnych.
16. Nabyć jakąś nową umiejętność.
17. Popracować nad sobą i swoim rozwojem osobistym, tak abym mogła  jeszcze mocniej realizować się na różnych płaszczyznach.
18. Nie odkładać niczego na później i starać się robić to co sobie zaplanowałam możliwie jak najszybciej.
19. Być bardziej pewną siebie i cieszyć się z małych rzeczy.
20. Nie przejmować się jeżeli czegoś co sobie zakładałam nie uda się zrealizować. 

Plany jak widzicie mam ambitne ale jestem osobą, która lubi wyzwania.  W ostatnich latach tych wyzwań i konkretnych  celów do zrealizowania mi brakowało.  Postanowiłam więc sama je przed sobą postawić. Trzymajcie kciuki, aby jak najwięcej z tych punktów udało mi się zrealizować. 

Czy Wy Drodzy Czytelnicy też myślicie już o planach i celach na przyszły rok ? Jeśli tak to napiszcie o nich w komentarzach. 

Udanego dnia. Anne 18. 
   

8 komentarzy:

  1. Ambitnie! Ja jeszcze nie myślałam o postanowieniach na przyszły rok...czas najwyższy się chyba zacząć się nad tym zastanawiać...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty chcesz dać rade nauczyć się tylu języków? Oby ci się udało. Ja nie robię planów...co ma być to będzie...jedynie chwiałabym przeczyta więcej książek bo w tym roku u mnie to porażka...bardzo mało powieści poznałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie myślałam o planach na kolejny rok. Póki co ogarniam nową rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego i mało :) Powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w realizacji planów! Fajny pomysł na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa lista, chyba sama stworzę sobie taka listę

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko kiedy robię takie listy, zazwyczaj po prostu chcę tylko, żeby kolejny rok był lepszy, a na pewno spokojniejszy niż mijający. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.