wtorek, 5 listopada 2019

Trzecie i ostatnie w 2019 roku Q & A

Drodzy Czytelnicy. Jako, że dwie poprzednie odsłony akcji Q&A czyli pytania i odpowiedzi  przypadły Wam do gustu dziś ogłaszam trzecią, ostatnią w 2019 roku. 

Ponownie możecie zapytać mnie o kwestie związane z tematyką bloga czyli : 
  • Literaturą
  • Filmem
  • Nauką języków obcych
  • Szeroko rozumianą kulturą i edukacją. 

Możecie też pytać o sprawy związane z blogowaniem i  moimi poza blogowymi zainteresowaniami tj. dziennikarstwem, psychologią, historią , filozofią i sportem ( siatkówka, tenis ziemny, skoki narciarskie).

Każda osoba może zadać maksymalnie trzy pytania. Macie czas do 9 listopada do północy. 

Udanego dnia. Anne 18.  

8 komentarzy:

  1. Ja bardzo chciałabym wiedzieć jakiego języka nie chciałabyś umieć i dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie gatunki literackie lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój ulubiony tenisista i tenisistka? :) I jakie języki już umiesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile znasz języków obcych i w jakim stopniu zaawansowania nimi władasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pytanie o psychologię. Czy twoje zainteresowanie jakim jest psychologia wpłynęło w jakiś sposób na ciebie, postrzeganie siebie, pracę nad sobą? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie zawsze jak ktoś mówi o zadawaniu pytań to do głowy przychodzi mi "dokąd tupta nocą jeż..." Ale pomyślę nad innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie są Twoje ulubione książki ?

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Czy uważasz, że za kilkadziesiąt lat e-booki całkowicie zastąpią papierowe wersje książek?
    2. Czy drukowanie książek nie jest przypadkiem przyczyną niszczenia środowiska? Papier to drzewa...

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.