niedziela, 2 września 2018

Blogowo- kulturalne podsumowanie sierpnia

Sierpień 2018 to miesiąc kiedy napisałam 15 tekstów. To połowa tego co  sobie zaplanowałam.  O czym pisałam i gdzie  to publikowałam ? Zapraszam do przeglądu. Liczę też na ślad od Was w postaci komentarza. Fajnie jest wiedzieć czy to co dla Was piszę Wam się podoba.  Życzę miłej lektury.
Blog książkowy 
Prośba o polecenie nowych blogów, , które mogłabym zacząć czytać i obserwować
Autorka ta sama, ale jej nowe powieści ciekawsze...
Blogowo- kulturalne podsumowanie lipca


Blog muzyczny

Portal Be Good Art
 źródło : Fan Page portalu Be Good Art
Artyści nie mają wakacji, w drugiej połowie sierpnia w muzyce sporo się działo 
Drugi miesiąc letnich wakacji, co się działo w muzyce ?
Jest nowa płyta, będzie trasa koncertowa. Jesienią Kasia Kowalska wyruszy w Polskę 

Film
W zeszłym miesiącu  nie wybrałam się do kina, ale za to po raz piąty obejrzałam film Step Up Taniec zmysłów.

Muzyka
Ósmy  miesiąc 2018 roku był dla mnie mocno muzyczny. Słuchałam sporo różnej muzyki i jak widać często o niej pisałam.  Czego słuchałam ? Głównie polskich utworów wydanych w sierpniu, ale nie tylko. Na kilka piosenek natrafiłam zupełnie przypadkiem. Oto jedna z nich. 
 Zachwycił mnie występ Edyty Górniak  podczas Top of The Top Festiwal w Sopocie. 
Żałuję, że skład trenerski nowej edycji The Voice of Poland został tak mocno zmieniony. Uważam, że poprzedni był dobry, ale być może nowy wniesie pewną świeżość.   Piszę o ty dla tego, że chciałabym przypomnieć pewne wykonanie. Jakie ? Zobaczcie sami. 

Kilka tekstów, które powstały w sierpniu wciąż czeka na publikację. Linki do nich najpewniej pojawią się we wrześniowym podsumowaniu.  Już za kilka dni na tym blogu znajdzie się się szósta odsłona Pogaduszek u Anne 18.  Powiem Wam, że będzie ciekawie i warto czekać na ten post.  Na kilka innych też , bo mam w głowie sporo pomysłów. Przypominam, że cały czas czekam na Wasze propozycje  blogów, na które warto zaglądać. 

Plany na wrzesień : 
Są dokładnie sprecyzowane. Chcę po prostu napisać wszystkie teksty, które chciałam napisać w sierpniu, ale tego nie zrobiłam.    Zamierzam częściej komentować blogi  i szukać kolejnych inspirujących materiałów, którymi  będę mogła się dzielić z czytelnikami. Udanego dnia Anne 18. 






1 komentarz:

  1. 15 tekstów to i tak ładny wynik. :) Lepiej publikować mniej, ale bardziej zadbać o tekst.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.