niedziela, 3 grudnia 2017

10 rzeczy związanych z blogiem i nie tylko, które chcę zrobić jeszcze w tym roku

Listopad był najgorszym miesiącem w sześcioletniej historii bloga. Opublikowałam zaledwie dwa posty. Chociaż mam głowę pełną pomysłów i dużo wolnego czasu, ponieważ już nie studiuję to  totalnie zabrakło mi weny. Jednak  listopad już za mną , mamy nowy miesiąc i nowe rozdanie.

Od zawsze lubiłam mieć wszystko zaplanowane i idealnie przygotowane. Uwielbiam tworzyć listy zakupów czy rzeczy do zrobienia w danym roku, miesiącu, tygodniu. 
Dzisiaj dzielę się z wami dziesięcioma punktami, które  chcę zrealizować do końca roku.
1. Wybrać z mojej szuflady pomysłów dziesięć tematów i wreszcie napisać obiecane samej sobie teksty. Bo większość z nich miała powstać już kilka miesięcy temu. 

2. Wybrać drugi język obcy (pierwszym jest angielski), który będę szlifować samodzielnie w 2018 roku. Waham się między francuskim, hiszpańskim i włoskim. Jakieś wskazówki od Was ? 


3. Zrobić porządki na liście czytelniczej bloga oraz w polubieniach na Facebooku. Zdecydowanie za dużo tego wszystkiego, jest wiele stron, na których od dawna nic się nie dzieje, a nawet jeśli są tam publikowane jakieś posty to nie są w stanie mnie zainteresować. Od kilku tygodni bezskutecznie poszukuje nowych ciekawych blogówNie tylko tych związanych z literaturą czy kulturą, ale także z wystrojem wnętrz, psychologią czy rozwojem osobistym. Jeśli znacie taką stronę już sam Fan Page na Facebooku zostawcie w komentarzu link. Na pewno zajrzę. 

4. Zrobić porządki na komputerze. Wyrzucić niepotrzebne foldery, grafiki, pliki i zdjęcia. 

5. Sporządzić listę tematów do cyklu Pogaduszki u Anne 18- chcę , aby ten cykl dyskusji wrócił i mam już kilka pomysłów. Jednak wasze sugestie również są  mile widziane. 

6. Zrecenzować film  Listy do M 3 

7. Wybrać się do kina na jakiś świąteczny film- myślałam o produkcji Cicha Noc, o której słyszałam dużo dobrego. Ktoś oglądał ? A może polecacie coś innego. ?

8. Zastanowić się czy chociaż kilku książek, do których na pewno już nie wrócę nie wystawić na sprzedaż. Piszę o zastanowieniu się, bo jestem tak zwanym chomikiem i ciężko mi się rozstać z różnymi rzeczami w tym z książkami. 

9. Przygotować świąteczną playlistę na ten rok. Oprócz tradycyjnych polskich kolęd i pastorałek w okresie świątecznym słucham też innych, głównie polskich  piosenek o tej tematyce. Co roku do mojej playlisty dodaję kilka nowych utworów. 

10. Zaplanować sobie wstępnie  pierwsze miesiące 2018 roku. Mam już dwa plannery i kalendarz na 2018 rok. Pora zacząć wypełniać je notatkami, listami zadań, zakupów oraz planami a nawet  małymi marzeniami. 

Na koniec jeszcze piosenka 
  
 A Wy  moi drodzy czytelnicy tworzycie takie listy, macie jakieś szczególne blogowe plany na grudzień ? Czy Wasze miasta i miejscowości są już zaśnieżone ? Anne 18.  

12 komentarzy:

  1. Polecam Cichą Noc. Wartościowy film, zdecydowanie lepszy, niż Listy do M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też systematycznie odgruzowuję komputer, fanpage czy bloga, a zawsze coś nowego do posprzątania znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób post o tych kalendarzach! Zawsze mnie takie rzeczy interesowały! Tylko daj znać! :D wiele Twoich postanowień mogłabym podpiąć pod swoje... na przykład ten porządek na PC... te grube GB zdjęć, zalegające w miliardach folderów :D Musiałabym się również przełamać jeśli chodzi o nauke języków. Tak bym chciała się nauczyć angielskiego, a mi się nie chce... to jest ból :D Znasz blog Design Your Life? Jak nie to zajrzyj, powinien przypaść Ci do gustu. No i Aniamaluje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrobię i dam znać. Dziękuję za polecenie blogów na pewno zajrzę i dopiszę do swojej listy czytelniczej.

      Usuń
  4. Ja też mam niezłą listę do zrobienia. Staram się systematycznie robić, to co zaplanowałam, ale różnie z tym bywa. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hiszpański! Jeśli podróżujesz. Bardzo się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podróżuję, więc akurat w tym aspekcie się nie przyda. Jednak bardzo mi się ten język podoba i już trochę go znam, więc nie startowałabym od zera. Zobaczymy.

      Usuń
  6. Ambitne plany :) Aby udało Ci się je wszystkie zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :) U mnie - odpocząć i trochę zwolnić :) Ale lista do zrobienia też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj też powinnam sobie uporządkować wiele kwestii, przede wszystkim w końcu zrobić listę książek, które posiadam w domowej biblioteczce i tych, które zostały w domu rodzinnym a potem skonfrontować to z biblioteczką na LC - coś czuję, że mam tu spory bałagan xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w realizacji swoich planów. Ja natomiast nigdy nie robiłam i nie robię żadnych postanowień, bo już niejednokrotnie przekonałam się, jak los lubi ze mną pogrywać :) Toteż żyję dniem dzisiejszym i wyznaję dewizę ,,będzie co ma być'' :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.