poniedziałek, 2 października 2017

Post, którego dawno nie było.

Na początek nowego miesiąca mam dla Was coś co ostatni raz pojawiło się tutaj w styczniu, a mianowicie stosik książkowy. 



 źródło:pixbay.com


1. Aleksandra Kubiak Sokół Piszemy poprawnie poradnik językowy PWN
2. Paulina Mikuła  Mówiąc inaczej
3. Andrzej Markowski Wielki słownik poprawnej polszczyzny 
4. Nicholas Sparks Jesienna miłość -bardzo chciałam mieć własny egzemplarz i w końcu mam. Już raz tę książkę recenzowałam, więc powtórki nie będzie, ale stworzę tekst, który będzie powiązany z tą historią. 
6. Wilhelm i Jakub Grimm Baśnie- egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Greg . 
7. Michaił Bułhakow Mistrz i Małgorzata egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Greg . 
8. Fiodor Dostojewski Zbrodnia i kara -  egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Greg . 

Jak widzicie są tutaj książki, z którymi miałam okazję zapoznać się już kilka lat temu, ale miło będzie do nich wrócić. Sama jestem ciekawa jak je odbiorę po latach.   Nie będę recenzować słownika i poradnika, ale na pewno kilka słów o nich napiszę. 

Na koniec mam dla Was piosenkę, którą usłyszałam wczoraj podczas  oglądania polskich preselekcji do Eurowizji Junior 2017 . Nie jest to zwycięski utwór, ale mnie bardzo się spodobał. 
 
   Udanego dnia Anne 18. 

3 komentarze:

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.