poniedziałek, 18 września 2017

Anne 18 redaktorką Be Good Art czyli o moich tekstach w innym miejscu w sieci

Dzisiaj będzie coś  co robię bardzo rzadko. Mała autopromocja i odpowiedź dlaczego ostatnio trochę mniej mnie na blogu.  Od  jakiegoś czasu dużo więcej niż wcześniej piszę dla portalu Be Good Art 
Robię to  Non Profit, ale daje mi to coś czego nie można kupić za żadne pieniądze- ogromną radość, satysfakcję i możliwość szlifowania warsztatu dziennikarskiego.  Piszę o tym o czym zawsze chciałam pisać  czyli o szeroko pojętej kulturze. Póki co moje teksty pojawiają się w dziale Literatura i Muzyka. Ale  kto wie ? Może stworzę coś do sekcji Film i Lifestyle.  Czas pokaże.  Zapraszam Was do odwiedzania portalu


Poniżej zamieszczam linki do swoich najnowszych artykułów. Jeśli macie ochotę przeczytać- zapraszam. 
Zaśpiewane mało znane W spokoju 
Artystyczny świat- magia i tajemnica.

źródło: pixbay.com



Skoro już jesteśmy w klimatach muzycznych to zapraszam także na drugiego bloga. Tam również czekają na Was nowe teksty :
Stare piosenki w nowych wersjach- Covery cz. 10

Muzyczny wehikuł czasu cz. 17
Trzy składniki muzyki odsłona 9.  
Super Duet # 22 Anna Wyszkoni i Michał Bajor, Ja kocham Ty kochasz 

Na koniec jeszcze trzy utwory z mojej aktualnej playlisty. 
1. Andrzej Piaseczny Wszystko dobrze
 
 2. Karolina Leszko Oboje wiemy 
 3. Natalia Nykiel Spokój 

 Udanego dnia Anne 18. 

6 komentarzy:

  1. Piosenka Natalii Nykiel jest naprawde sympatyczna ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie bardzo fajnie się jej słucha jeśli to zapowiedź nowej płyty już się cieszę.

      Usuń
  2. No proszę, gratuluję. Z chęcią wejdę na tę stronę i trochę Cię poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego portalu, ale zaraz chętnie zajrzę na tę stronkę. I powodzenia życzę w rozwijaniu swojej dziennikarskiej pasji!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.