niedziela, 1 stycznia 2017

Noworoczna lista aminacji do obejrzenia.

W zeszłym roku pierwszego stycznia stworzyłam post z Listą filmów do, których lubię wracać 
Tym razem też będzie filmowo, ale trochę inaczej, ponieważ zaprezentuję Wam tytuły  filmów animowanych, które dopiero zamierzam obejrzeć. Od razu zaznaczam, że czekam też na propozycje od Was, bo w tym względzie mam straszne tyły i nie bardzo wiem, które produkcje są warte uwagi.



  • Hotel Transylwania (2012)
  • Jak ukraść księżyc ( 2010)
  • Jak wytresować smoka(2010)
  • Kraina Lodu (2013) 
  • Magiczny Miecz legenda Camelotu (1998)
  • Merida  Waleczna (2012)
  • Strażnicy Marzeń (2012)
  •  Trolle (2016)
  • Wall-e(2008)
  • Wielka Szóstka (2014)
  • W głowie się nie mieści(2015)
  • Viana Skarb  oceanu (2016)
  • Zaplątani (2010) 
Znacie te bajki , polecacie je ? A może macie dla mnie jakieś inne ciekawsze typy? Czekam na propozycje. Czy gdybyście i Wy mieli przygotować sobie taką listę znalazłby się na niej któryś z wymienionych przeze mnie tytułów ? Anne 18. 








4 komentarze:

  1. Polecam Ci Odlot, Ratatuj, Dom, Krudowie, Piorun, Film o pszczołach, Rogate ranczo, Planeta 51, Horton słyszy Ktosia, Disco robaczki... Tyle mi do głowy przyszło.

    Z twojej listy KONIECZNIE obejrzyj Hotel Transylwania, Zaplątani, Kraina Lodu i Wall-e. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Olafa z Krainy Lodu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraine Lodu ogladalam w Swieta ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie Meridę Waleczną, Zaplątani oraz Jak wytresować smoka. Wszystkie trzy animacje całkiem ciekawe, choć jakoś bez zachwytów.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.