piątek, 7 lipca 2023

Blogowe newslettery

Drodzy Czytelnicy.  W dzisiejszym dość krótkim poście chciałabym zapytać o blogowe newslettery, a konkretnie o to czy z nich korzystacie, a może nawet sami je tworzycie.
 
 
Ja osobiście korzystam z dwóch newsletterów. Pierwszy przygotowuje Agata, z pokazywanego Wam wielokrotnie kanału do nauki języka hiszpańskiego Agata uczy. Drugi to Inpi Listy Klaudyny Maciąg. W każdym z nich znajduję dla siebie mnóstwo ciekawych treści. 
 
Czy Wy korzystacie z tych lub innych blogowych newsleterów, a może sami taki tworzycie lub tworzyliście ?  Znacie inne formy blogowych inspiracji/ portale z ciekawymi treściami związanymi z kulturą/ blogowaniem/ nauką angielskiego i hiszpańskiego ? 
 
 Jeśli tak to zostawcie informację/ inspirację w komentarzu. Chętnie zajrzę na polecaną przez Was/ stronę blog. .
 
 
Udanego dnia. Anne 18. 

3 komentarze:

  1. Jak zawsze pięknie u Ciebie. ja korzystam z internetowych newsów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie piszę newslettera i za często ich nie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie korzystam z tej formy, jedynie mam ulubioną Youtuberkę i dla niej robię wyjatek.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.