poniedziałek, 23 maja 2022

Opowieści o blogowaniu

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym poruszyć temat opowieści o blogowaniu. Opowieści, którymi czasem raczycie swoich bliskich bądź znajomych  kiedy pytają Was o to dlaczego zaczęliście blogować o czym piszecie i co tak naprawdę Wam to daje.  
 
 Jestem ciekawa kiedy Wasze rodziny i znajomi dowiedzieli się, że prowadzicie blog i jaka była ich reakcja ? W moim przypadku przez pierwsze trzy lata prowadzenia bloga książkowego nie wszyscy moi znajomi wiedzieli, że piszę blog. Części z nich " pochwaliłam" się dopiero w połowie studiów kiedy blog był już bogaty w różne treści i trochę " popularny".
 
 
Kiedyś bardzo nie lubiłam opowiadać o blogach, teraz robię to zdecydowanie częściej.   Dużo częściej też  promuję swoje posty na grupach blogowych.
Blogowanie od lat stało się częścią mojej codzienności, czymś z czego nie potrafiłabym o tak  zrezygnować, więc od kilku dobrych lat o prowadzeniu przeze mnie blogowych wie cała rodzina, przyjaciółki i większość znajomych.  

Jak zareagowali Wasi znajomi i rodzina na informacje o tym, że zakładacie/ prowadzicie blog ? Może wiedzieli o tym od samego początku ? Jak w Waszym przypadku wygląda promocja bloga i szeroko rozumiane wsparcie ? Znajomi odwiedzają Wasze blogi i komentują posty ? 
 
Zapraszam do kolejnej wymiany poglądów na temat, którego jeszcze w tym miejscu nie poruszałam. 

Udanego dnia. Anne 18.
 

3 komentarze:

  1. Blogowanie jest dla mnie odskocznią od codzienności, w której bardzo mocno moja rodzina i znajomi mnie wspierają i zapewniają, że to, co robię wychodzi, mi naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajomi raczej nie komentują, ale wiem, że czytają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Zaczęłam blogować w szkole podstawowej - od razu wszystkim się chwaliłam. Znajomi byli pod wrażeniem moich umiejętności graficznych (których uczyłam się na innych blogach i poradnikach) a rodzina, chyba traktowała to jak hobby. Teraz blog jest dla mnie jak druga praca. Nadal każdy kto tylko ma ze mną kontakt wie że bloguję. Jak się przedstawiam mówię "jestem blogerką" jestem z tego faktu bardzo dumna, bo w "zawodzie" jestem już od czternastu lat :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.