czwartek, 18 lutego 2021

Kącik blogowy # 32 Blogi, które zawiesiły swoją działalność, a których w blogosferze bardzo brakuje

Drodzy Czytelnicy. W dzisiejszym poście chciałabym napisać o kilku blogach, które kilka miesięcy bądź nawet lat temu zawiesiły swoją działalność, a których trochę mi w blogosferze brakuje. 

Wiem, że część z tych blogerek jak np Marta , autorka bloga Życie między wierszami prężnie działa na YouTube.  Jednak jest kilka dziewczyn, które chyba już jakiś czas temu zrezygnowały z blogowania lub  ze względu na brak czasu i inne obowiązki mocno ograniczyły swoją blogową aktywność. 

 

źródło: pixbay. com

 Pewnie dobrze pamiętacie i znacie blogi takie jak: 

  • Books Silence
  • Recenzje książek
  • Recenzje Leny
  • Recenzje ami
  • Maialis.pl
  • Myśli skrzętnie ukryte 
  • Się mówi
  • Blask Książek
  • Niebiańskie Pióro

Ja bardzo często na nie zaglądałam i żałuję, że albo zostały usunięte albo od bardzo dawna nie są aktualizowane. 

Czy Wy też macie takie blogi, których Wam brakuje, które często odwiedzaliście, a których już nie ma albo są bardzo rzadko aktualizowane ?   Może część z nich została przekształcona we vlogi, które teraz oglądacie. na YouTube? 

Zapraszam do dyskusji, opowiedzcie o swoich ulubionych blogach tych obecnych i tych sprzed lat. 

Udanego dnia. Anne 18.


 

12 komentarzy:

  1. Blogowanie to fantastyczna sprawa, uprzyjemnia w dodatkowym wymiarze pasję czytania, ale tez pochłania mnóstwo czasu, a w życiu nie zawsze udaje się go wygospodarować, realny świat w końcu najważniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te, które czytam regularnie cały czas działają. Wiem jednak ile pracy i czasu kosztuje prowadzenie bloga, więc liczę się z tym, że każdemu może kiedyś ich zabraknąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam parę mam, które w pewnym momencie skończyły pisać bloga i zaczęły nową historię w swoim życiu. Szkoda ale w sumie,dlatego to takie fajne, że mogę a nie muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, to mega smutne gdy ulubieni twórcy nie publikują, to takie budzi poczucie straty tęsknotę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione blogi nadal działają, choć to dość mało popularny obszar dotyczacy finansow. Jednak stali czytelnicy są, to i blog działa. Jeśli masz prawdziwych fanów, to chce sie pisać 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowanie. Coś o tym wiem. Sama bloguję już prawie 10 lat i mam grupę wiernych czytelników.

      Usuń
  6. Nie mam takiej listy. Rozumiem blogera, że albo się rozczarowal, albo go to przeroslo. Albo po prostu znalazł inny kanał do komunikacji ze swoimi czytelnikami. Ale dobrze ze tylko tak dobrze prowadzisz swój blog 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo też zajął się już inną pasją, być może taką, którą odkrył dzięki blogowaniu. :)

      Usuń
  7. Specjalnie nie przywiązuje się do innych blogów, a te do których stale zaglądam to nadal funkcjonują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blogowanie to fantastyczna sprawa, jednak brak czasu i pomysłu to zmienia, napewno są blogi, których brakuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat żadnego z tych blogów nie kojarzę - ale mam kilka zaprzyjażnionych blogów adopcyjnych,które już nie są aktywne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem jest tyle blogów, że nie czuję pustki i braku kogokolwiek ;) Z czasów gdy ja zaczynałam blogować niestety nie ma już prawie nikogo, ale znalazłam godnych następców więc na brak blogów do czytania i obserwowania nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.