niedziela, 29 listopada 2020

Edukacyjne inspiracje na ostatnie listopadowe dni czyli przydatna wiedza i ciekawostki, których nigdy za wiele

Drodzy Czytelnicy. Dziś post, który pierwotnie miał pojawić się jutro. Uznałam jednak, że z przekazywaniem przydatnej wiedzy nie warto czekać i można ją zaserwować nawet w niedzielny wieczór. Na ostatnie listopadowe dni przygotowałam dla Was cztery niezwykle interesujące filmiki. 

Radek Kotarski opowie skąd wzięły się nazwy miesięcy, Tomek Kammel podpowie jak wygrać z tremą przed ważnym wystąpieniem publicznym.  Arlena Witt ma dla Was kolejną lekcję angielskiego, zaś Paulina Mikuła pomoże przypomnieć sobie 25 łacińskich sentencji. Jakich ? Zapraszam do oglądania tego i wszystkich innych materiałów. 


źródło

Jeżeli wiedza podana jest w tak praktyczny sposób jak na tych kanałach nauka naprawdę staje się przyjemnością. 

  • Skąd się wzięły nazwy miesięcy? Polimaty 2 odc.32
 
  • Back to black wracać czy... ? Po Cudzemu odc. 217
 
  •  Wygraj z tremą. Kammel Czanel odc. 90
 

  • 25 łacińskich sentencji dzięki, którym zabrzmicie supermądrze.Mówiąc Inaczej odc.164


Mam nadzieję, że zawarte w dzisiejszym wpisie nagrania poszerzą lub uzupełnią Waszą wiedzę. Zachęcam do ich oglądania, a później komentowania.  Anne 18.

5 komentarzy:

  1. Sentencje mnie zainteresowały. Muszę obejrzeć ten materiał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś musiałam nauczyć się sentencji łacińskich na zaliczenie łaciny. Nie używam za bardzo i nie pamiętam za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wszystkie kanały, które przedstawiasz. Kanał Kamel Channel śledzę regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie śledzę żadnego z tych kanałów. Jakoś ta forma zdobywania wiedzy o świecie do mnie nie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.