niedziela, 24 maja 2020

Książki w czasach kwarantanny- czytacie więcej, mniej, tyle samo ?

Drodzy Czytelnicy.  Dziś przychodzę do Was z pytaniem czy ta cała narodowa kwarantanna, która dla jednych trwa dłużej dla innych krócej jakoś wpłynęła na poziom Waszego czytelnictwa ? Czytacie więcej, mniej, tyle samo, a może przerzuciliście się na książki w formie elektronicznej ?

Ja osobiście jestem tradycjonalistką i czytam tylko książki papierowe.  W ostatnim czasie przeczytałam dwie tj Otwórz oczy Rafała Gębury oraz Nic bardziej mylnego Radosława Kotarskiego. Obie świetne, obie  szczerze polecam. Będę o nich jeszcze pisać.

źródło

Myślicie, że kiedyś powstanie książka inspirowana tym co teraz dzieje się w Polsce i na świcie ? Mam na myśli nie tylko sytuację związaną z wirusem , ale też całą tę falę ludzkiej dobroci płynącą od człowieka do człowieka.  Chętnie przeczytalibyście taką powieść? 

Ile książek przeczytaliście w ostatnim czasie, co aktualnie czytacie ?  Jesteście już zmęczeni tematyką koronawirusa w mediach i uciekacie w świat literatury bądź filmu?

Udanego dnia. Anne 18. 

6 komentarzy:

  1. Czytam tyle samo, bo i czasu tak samo mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My zdecydowanie więcej. U nas książki są bardzo cenną rzeczą

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam tyle samo - głównie z synkiem, literaturę dziecięcą (na swoją mam już nieco mniej czasu ;) ) Ale niezależnie od kwarantanny, książki zawsze były istotną częścią naszego życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie więcej. Od 2 miesięcy biję rekordy w czytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja o dziwno czytam teraz znacznie mniej niż przed kwarantanną, ale to wynika z tego, że większość swojego czasu muszę poświęcić na lekcje z moimi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.