wtorek, 6 sierpnia 2019

Trzy wywiady, które trzeba zobaczyć, bo można się z nich czegoś nauczyć + informacja

Drodzy Czytelnicy.  Dziś pokaże Wam kolejne interesujące wywiady. Mam też ważną informację dotyczącą moich tekstów, które pisałam dla portalu Be Good Art, a , do których linki publikowałam w licznych wpisach na blogu.
źródło 
Po dłuższym zastanowieniu do dzisiejszego posta wybrałam trzy rozmowy z wyjątkowymi osobami, od których można się czegoś nauczyć.  1 sierpnia obchodziliśmy 75 rocznicę wybuchu  Powstania  Warszawskiego. Dlatego w najnowszym wpisie nie mogło zabraknąć wywiadów z tymi, którzy w powstaniu walczyli. Rozmów z dwoma kobietami, które  dzieląc się wspomnieniami dają nie tylko lekcję pokory, ale i historii. 

Trzecia i ostatnia rozmowa to blisko godzinny wywiad Łukasza Jakóbiaka z psychologiem, psychoterapeutą, coachem i pisarzem Wojciechem  Eichelbergerem.  Wszystkie rozmowy gorąco polecam.  Jest coś dla miłośników historii oraz osób , które interesują się psychologią i rozwojem osobistym.

1. 7 metrów pod ziemią. Marzyliśmy o tym żeby powstanie się zaczęło. Rozmowa z Eleonorą Galicą- Zarębilą, uczestniczką powstania warszawskiego, łączniczką w zgrupowaniu Siekiera Kryska na Czerniakowie.

2. Pytanie na śniadanie Ekstra. Cykl Rozmowy Marzeny Rogalskiej- Zofia Czekalska, Powstaniec Warszawski  pseudonim  " Sosenka". 
PnŚ Extra - Rozmowy Marzeny Rogalskiej - Zofia Czekalska ps. „Sosenka“ – Powstaniec Warszawski 
  
3. Wojciech Eichelberger, 20 m2 Łukasza talk- show, odc. 341

Informacja o moich tekstach publikowanych na portalu Be Good Art.
Portal Be Good Art dla którego pisałam przez ostatnie cztery lata tj. Od 15 grudnia  2015 do 30 czerwca 2019 roku  w dotychczasowej formie przestał istnieć. Chociaż od września 2019 ma zostać przeniesiony na inny serwer, przejść metamorfozę,  ja  zakończyłam z nim współpracę. 

Przez cztery lata napisałam na nim 82 teksty. Były wśród nich recenzje filmowe, książkowe, muzyczne  podsumowania miesiąca i wiele innych.   Dotychczasowa strona portalu  została usunięta, więc linki  do moich tekstów tam , które publikowałam  we wpisach na tym  blogu nie będą już działać. 

Kto zdążył te teksty przeczytać ma szczęście, kto nie już tego nie zrobi przynajmniej nie klikając w linki umieszczone we wpisach.  
  
Jeżeli ktoś jednak chciałby przeczytać jakąś recenzję filmową, podsumowanie muzyczne czy inny tekst który pisałam dla tego portalu, a do którego linki publikowałam w postach na blogu może napisać do mnie mejl.  Jeśli będę miała  dany tekst na swoim komputerze prześlę wersję PDF lub Word.  

Na dziś to już wszystko. Udanego dnia, Anne 18. 

8 komentarzy:

  1. Jestem świeżo po przeczytaniu autobiografii Wojciecha Eichelbergera, więc chętnie obejrzę tę rozmowę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może warto te teksty zarchiwizować na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 90% tych tekstów jest o tematyce muzycznej lub filmowej, więc na ten blog nie pasują tematycznie. Poza tym były już raz publikowane nie chcę nic powielać. Mam je zarchiwizowane nie wszystkie, ale mam. Jeśli jesteś ich ciekawa napisz do mnie mejl. Być może zostaną przeniesione na jakiś inny serwer. Jeśli tak się stanie na pewno o tym napiszę.

      Usuń
  3. Oglądałam ten wywiad z 7 metrów pod ziemią, lubię ten kanał

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie obejrzę je wszystkie! Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabieram się za oglądanie (y) a tekstów niestety nie czytałam, może jeszcze uda się co nie co zachować???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je zarchiwizowane nie wszystkie, ale mam. Jeśli jesteś ich ciekawa napisz do mnie mejl.

      Usuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.