wtorek, 1 lipca 2014

Plany czytelnicze na najbliższe tygodnie czyli stosik czerwcowy.

Zaczynamy nowy miesiąc więc najwyższy czas pokazać Wam jakie to cudeńka wzbogaciły moją biblioteczkę w ciągu ostatnich 30 dni. Nie przedłużając zaczynam prezentację nowych nabytków.
1. Nicholas Sparks Najdłuższa podroż- zakup własny . Jak tylko zobaczyłam, że jest wiedziałam, że  muszę ją mieć i mam . Sprawiłam sobie mały prezent za dobrze zdane egzaminy na uczelni.
2. Nicholas Sparks  Anioł Stróż-  dawno nie czytałam  książki mojego ulubionego autora więc kupiłam od razu dwie. To świetna lektura na wakacje. Już przeczytana i zrecenzowana.
3. Guillaume Musso Uratuj mnie- zakup własny.Już od jakiegoś czasu miałam w planach poznanie twórczości tego autora. Wybrałam ten tytuł, ponieważ polecała mi go koleżanka. Przeczytałam recenzja na dniach.
4. Lisa Scottoline Nie odchodź- zakup własny - naczytałam się tyle dobrego o tej autorce, że  teraz chcę sama się przekonać czy zasługuje ona  na te pochwały .
5. Karolina Frankowska Zaczaruj mnie- od Wydawnictwa Literackiego. Zaciekawił mnie opis wydawcy . Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
6. Aleksander Kamiński Kamienie na szaniec - od Wydawnictwa Nasza Księgarnia ukochana lektura z gimnazjum . Miło będzie do niej powrócić .
7. Laurie Frankel Na razie żegnaj- od Wydawnictwa Albatros. Jeszcze  nie było premiery, ale mam nadzieję, że po niej książka  szybko dotrze.

Zestaw  tradycyjnych pytań do Was. Widzicie coś dla siebie? A może któryś z tych tytułów macie już za sobą ? Podzielcie się wrażeniami z lektury.

15 komentarzy:

  1. 1-5 mnie najbardziej zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko mi się tak zdarza, aby czyjś stosik idealnie trafił w moje gusta, a tym razem właśnie tak jest. Wszystkie powyższe książki bez wyjątku chciałabym mieć u siebie za wyjątkiem ,,Anioła stróża'', bo już go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sparksa bym podkradła. Kamienie na szaniec pamiętam z przeszłości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam Kamienie na szaniec. Mialam nawet na egzaminie gimnazjalnym :) podobała mi się ta ksiażka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uratuj mnie- Piękna książka. Czekam na twoje wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwie książki Sparksa chętnie bym podkradła;)
    pozdrawiam i miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Sparksa z chęcią bym przeczytała ( i nie chodzi tylko o psią okładkę:)). Ciekawa też jestem najnowszej pozycji Wydawnictwa Literackiego. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Kamienie na szaniec" czytałam jeszcze w szkole średniej, może w wakacje ponownie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że stosik zawiera wiele książek, które mogłyby mnie zaciekawić, a szczególnie Sparks. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej jestem ciekawa Scottoline.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że każdego interesuje co innego spokojnie recenzje niedługo w końcu mam sporo czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego czytania.
    Ja mam plany przeczytać kilka książek w wakacje też.
    Ale na razie leżą sobie plackiem na biurku.
    Pozdrawiam.
    -J.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś obiecałam sobie, że poznam wszystkie powieści Sparksa. Póki co stanęło na dwóch ;)
    A ze stosiku wybrałabym jedynie dla siebie "Kamienie na szaniec". Pamiętam, że w czasach szkoły była to jedna z moich ulubionych lektur.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.