niedziela, 24 stycznia 2016

Nauka do sesji,a w tle.... fragment najnowszej playlisty.

Witajcie w niedzielę. Piszę do Was , bo czuję, że muszę się wytłumaczyć. Od bardzo dawna , bo od kilku miesięcy nie było na tym blogu żadnej  recenzji, posty też pojawiają się nieregularnie.Mam przygotowanych mnóstwo wersji roboczych,  fragmentów tekstów, cytatów itp, ale notek nie przybywa  Czytam, ale mało piszę. Niewiele z tego co stworzę wydaje mi się wartościowe. Mówiąc krótko jeśli istnieje coś takiego jak kryzys twórczy to właśnie go przechodzę.  Macie dla mnie jakieś rady jak go pokonać ? Może sami z nim walczyliście ?  

Nie mam dla Was tekstu o książce, ale mam trochę muzyki , która towarzyszy mi przy nauce do kolejnych zaliczeń i egzaminów. Miłego słuchania. 
źródło
1. Angelika Kot Bądź moim natchnieniem (org. Andrzej Zaucha )- uwielbiam głos i sposób śpiewania tej dziewczyny. Piękne jest to jak wiele emocji wkłada w każde swoje wykonanie. 

2. Ola Turoń & Maciej Czemplik Deszcz w  Cisnej ( org. Krystyna Prońko)- następny świetny wokal, własny, niepowtarzalny styl i pomysł na interpretację utworu z gatunku poezji śpiewanej. 
3. Natalia Podwin & Maciej Czemplik Myśmy byli sobie pisani( org. Andrzej Zaucha)-  wokalistka, która śpiewa tak, że aż miło jej słuchać. Nieważne czy po polsku czy po angielsku i tak wypada świetnie.  Ma w swoim głosie siłę, która przyciąga słuchacza i wbija go w fotel. 
4. Anna Kłys  Piosenka Księżycowa ( org. Varius Manx)- osoba, która kilka lat temu została niedoceniona w X Factor.  Mam nadzieję, że po udziałe w V edycji The Voice of Poland  w końcu wyda płytę, którą jak sama przyznaje ma już gotową. 

 5. Paloma Lokus Summer Love- pamiętacie przeuroczą  18- letnią uczestniczkę VI edycji The Voice of Poland z drużyny Andrzeja Piasecznego ? 
 
Paloma jest Polką mieszkającą od urodzenia  w Stanach. Do programu przyszła, bo  poprosiła ją o to babcia.  Dziewczyna po  tym jak w jej stronę odwróciły się trzy fotele została zapytana czy komponuje własne utwory. Odpowiedziała tak, więc Andrzej Piaseczny poprosił, aby zaśpiewała coś swojego.  Zaprezentowała fragment  poniższej piosenki. 
Które wykonanie podoba Wam się najbardziej ? 
Macie swoje ulubione kanały z  coverami. których często słuchacie ? 
 

 
 

10 komentarzy:

  1. Piosenkę księżycową uwielbiam :) i bardzo często słucham :) Pozdrawiam.
    She Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkradam do przesłuchania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, ale jestem w tyle. Muszę wszystkie te kawałki na spokojnie odsłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paloma jest świetna, ale z powyższych wykonów najbardziej podoba mi się ,,Myśmy byli sobie pisani''

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh w sesji relaks wskazany... Ja dzis caly dzien sie uczylam :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam A.Zauchę, a teraz odkryłam piosenkę na nowo, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne piosenki i podkradam sobie do mojej playlisty! :) Uwielbiam takie! :) A co do twórczego kryzysu :) Sama przez taki przechodziłam co spowodowało, że presja jaką na siebie nałożyłam mnie przerosła i swojego poprzedniego bloga zamknęłam. Dziś wiem, że nie jestem robotem i czasem lepiej zwyczajnie odpuścić. Odpocząć, by wrócić z nową silą, czystą głową i świeżymi pomysłami. Czego i Tobie życzę . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . U mnie jest trochę inaczej, bo kryzys przyszedł zupełnie niespodziewanie i bez powodu, ale najważniejsze, że pomału z niego wychodzę. Bloga zamykać nie zamierzam. Wręcz przeciwnie po sesji wracam nadrabiać recenzenckie zaległości i realizować moje blogowe postanowienia.

      Usuń
  8. Dzięki za odświeżenie w mojej głowie piosenki "Myśmy byli sobie pisani" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, czasem się naprawdę cieszę, że studiowanie już za mną :)

    Uściski,
    Tirindeth's

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.